JM1991 Napisano 19 lipca 2018 Udostępnij Napisano 19 lipca 2018 Witam wszystkich bardzo serdecznie Nie mam pojęcia czy wrzucony przeze mnie temat spotka się z jakimś odzewem ale serdecznie liczę na Waszą pomoc drodzy specjaliści oraz specjalistki w dziedzinie zupełnie mi nieznanej. Bardzo Was proszę o pomoc w wyborze prezentu dla mojego faceta audiofila. Po krótce dodam, że w domu mamy kilkanaście wzmacniaczy, gramofon, perkusje, 5 par kolumn itp. Mój facet jeździ na wszelkie zloty oraz testuje sprzęt. Nie znam się na tej jego zajawce ale powoli ją poznaje i dlatego piszę tutaj o to żebyście polecili mi coś dla takiego maniaka Pomyślałam o słuchawkach do odsłuchu perkusji ale marki są mi zupełnie nieznane a nie chce kupić "badziewia". Dlatego piszę tutaj, licząc na Waszą pomoc. Dodam również - bo pewnie to istotne, że na prezent chciałabym wydać do 600zł. Prezent potrzebny mi jest na 26 sierpnia, ponieważ wtedy mój narzeczony ma urodziny. Podrzucajcie proszę pomysły, za każde będę niezmiernie wdzięczna. Pozdrawiam Justyna Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kubakk Napisano 19 lipca 2018 Udostępnij Napisano 19 lipca 2018 Kup 2 bilety na jakiś fajny koncert i będzie jak jest maniakiem to nie dogodzisz mu kupując coś w ciemno Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
JM1991 Napisano 19 lipca 2018 Autor Udostępnij Napisano 19 lipca 2018 8 minut temu, Kubakk napisał: Kup 2 bilety na jakiś fajny koncert i będzie jak jest maniakiem to nie dogodzisz mu kupując coś w ciemno Maniakiem to może za dużo powiedziałam ale zna się na tym i to go fascynuje. A co do słuchawek to ma Pan jakiś pomysł? Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...