tom1723 #1 Napisano 16 czerwca 2008 Witam. Mam zamiar kupić odtwarzacz dvd z hdmi. Problem w tym, że nie wiem który, a oferta jest spora. Zależy mi na hdmi ale tez na tym by czytał divx i napisy. Kwota jaką chcę przeznaczyć jest niska: od 200 do 400 zł. Jeśli macie jakieś propozycje, to z góry dzięki. Pozdrawiam. Odpisz, cytując Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
audionet #2 Napisano 16 czerwca 2008 Najtaniej z HDMI wyjdzie ci Bellwood.Np:http://allegro.pl/item377472019_bellwood_311u_usb_divx_pol_txt_hdmi_gwar_zwrotu.htmlMa HDMI wejście USB możesz odtwarzać filmy bezpośrednio z pendriva lub zewnętrznego dysku. Odpisz, cytując Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
tom1723 #3 Napisano 16 czerwca 2008 Jeszcze zapytam ( nie znam się ) czy ma on wbudowane dekodery dolby digital i dts? Czy jeśli mam amplituner z takimi dekoderami to w dvd nie są mi potrzebne? Odpisz, cytując Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
audionet #4 Napisano 16 czerwca 2008 Dekodery są wbudowane .Ale zawsze będą lepsze te z ampli tunera. Odpisz, cytując Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
tom1723 #5 Napisano 16 czerwca 2008 A czy w takim tanim odtwarzaczu jakość połączenia hdmi nie będzie gorsza? Bo słyszałem, że w niektórych odtwarzaczach niby jest hdmi ale jakość obrazu przez to łącze nie daje dużej różnicy w porównaniu do innych połączeń. Odpisz, cytując Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
audionet #6 Napisano 16 czerwca 2008 Niestety za tą kasę HDMI nie będzie zbyt rewelacyjne. Musisz niestety sam sprawdzić.Ostatnio czytałem test nagrywarki Philips za ponad tysiaka i nawet tam napisali że obraz po skalowaniu przez HDMI jest dyskusyjny i dobry tylko dla dobrze nagranych DVD. Odpisz, cytując Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach