tom1723 Napisano 16 czerwca 2008 Udostępnij Napisano 16 czerwca 2008 Witam. Mam zamiar kupić odtwarzacz dvd z hdmi. Problem w tym, że nie wiem który, a oferta jest spora. Zależy mi na hdmi ale tez na tym by czytał divx i napisy. Kwota jaką chcę przeznaczyć jest niska: od 200 do 400 zł. Jeśli macie jakieś propozycje, to z góry dzięki. Pozdrawiam. Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
audionet Napisano 16 czerwca 2008 Udostępnij Napisano 16 czerwca 2008 Najtaniej z HDMI wyjdzie ci Bellwood.Np:http://allegro.pl/item377472019_bellwood_311u_usb_divx_pol_txt_hdmi_gwar_zwrotu.htmlMa HDMI wejście USB możesz odtwarzać filmy bezpośrednio z pendriva lub zewnętrznego dysku. Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tom1723 Napisano 16 czerwca 2008 Autor Udostępnij Napisano 16 czerwca 2008 Jeszcze zapytam ( nie znam się ) czy ma on wbudowane dekodery dolby digital i dts? Czy jeśli mam amplituner z takimi dekoderami to w dvd nie są mi potrzebne? Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
audionet Napisano 16 czerwca 2008 Udostępnij Napisano 16 czerwca 2008 Dekodery są wbudowane .Ale zawsze będą lepsze te z ampli tunera. Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tom1723 Napisano 16 czerwca 2008 Autor Udostępnij Napisano 16 czerwca 2008 A czy w takim tanim odtwarzaczu jakość połączenia hdmi nie będzie gorsza? Bo słyszałem, że w niektórych odtwarzaczach niby jest hdmi ale jakość obrazu przez to łącze nie daje dużej różnicy w porównaniu do innych połączeń. Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...