piotrex89 Napisano 7 września 2018 Udostępnij Napisano 7 września 2018 Witam, mój zestaw to: Yamaha RX775 Fronty Dali Concept 8 połączone z amplitunerem kablami KLOTZ Tyły i centralny Dali concept 1 połączone zwykłymi głośnikowymi Sub Tonsil aktiv 250, jakiś markowy kabel(nie pamiętam jaki) Tv Samsung W czym problem? Odpalam YOUTUBE bezpośrednio z aplikacji na TV i 3-10 razy na jeden kawałek(w zależności od dnia, czasu trwania i innych zmiennych, których nie rozumiem) przestaje na ok 1 sek grać muzyka, gasną w tej sekundzie ikonki na amplitunerze pokazujące ktrych aktualnie głośników używam, mija sekunda muzyka wraca i ikonki również. Cały zestaw między innymi dzięki Waszym radom(z innego tematu) mam już jakiś czas, początkowo przyszło mi na myśl, że wymienię kable, więc zmieniłem na markowe, później, że moe HDMI, próbowałem trzy różne(żaden markowy), próbowałem puścić muzykę po światłowodzie, zero zmian. Generalnie jeśli odtwarzam muzykę z pendrive zespołu Queen nie ma ani pół zacięcia, jeśłi puszczę ich koncert mam problem z przerywanym dźwiękiem, na odtwarzaczu bluray samsung nigdy problem nie wystąpił, na filmach z cda ze zwykłej przeglądarki z TV problem nie wystąpił, na filmach z dysku bądź penrdive w dolby czy dts problem nigdy nie wstąpił, miałem kilka dni takich, że problem występował też na zwykłej telewizji(zwykła to moja puszczona przez dekoder, który jest połączony z TV kablem HDMI) Pomocy! Zaktualizowałem TV Yamahę, zmieniłem kablem puszczałem po hdmi po światłowodzie NIC NIE POMAGA. YT jak się ciął, tak się tnie. PS. swoją drogą ja jako zwykły śmiertelni, na kablach z allegro miedzianych a klotz 10razy droższymi nie widze żadnej różnicy(taka dygresja) Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
S4Home Napisano 10 września 2018 Udostępnij Napisano 10 września 2018 Albo wina buforowania i tv. Albo kabla HDMI. Tylko te dwie możliwości tutaj są. Wymień kabel i sprawdź. Jeśli nadal tak będzie to kwestia jest po stronie sieci. Piotrek Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
piotrex89 Napisano 11 września 2018 Autor Udostępnij Napisano 11 września 2018 Próbowałem na trzech różnych HDMI, oraz na kablu optycznym, zawsze jest tak samo z tym, że na optycznym jest minimalnie gorsza jakość dźwięku, w ustawieniach TV mam dwie opcje jakości/kodowania dźwięku PCM, oraz DTS 2:5, na ustawieniach PCM NIGDY dźwięk się nie zaciął, dodatkowo jeśli puszczę YOUTUBE przez przeglądarkę z TV a nie przez aplikację bezpośrednio problemu nie ma z tym, że jest dużo mniej wygodnie i chyba gorsza jakość dźwięku(w usatwieniach komputera mam mozliwość w aplikacji wyboru pomiędzy PCM a DTS2:5, w przeglądarce już ta opcja znika(być może domyślnie jest PCM), próbowałem puszczać mużykę na kablu bezpośrednio i wifi, nie ma znaczenia na aplikacji youtube i tak się tnie, moja szybkość internetu to 300mb/s. Na przeglądarce jeśli oglądam CDA w dobrej jakości problem również nie występuje. Mogę kupić drogi kabel HDMI, ale jeśli sie okaże że wyrzuciłem kolejne pieniądze w błoto to chyba kiepsko, tymbardziej, że na optycznym kablu jest tak samo. Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Markcox Napisano 11 września 2018 Udostępnij Napisano 11 września 2018 (edytowany) w moim odczuciu nie jest to problem z ampli KD, tylko z aplikacją YT na TV, albo nawet samym TV. Generalnie głównym przeznaczeniem TV nie jest dekodowanie dźwięku przestrzennego - owszem, miewają taką opcję, ale jak widać z różnym skutkiem ona działa. Tu dopatrywałbym się przyczyny. Czy poza YT masz możliwość puszczenia innego źródła dźwięku z możliwością przełączenia na DTS? Edytowano 11 września 2018 przez Markcox Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Top Hi-Fi & Video Design Napisano 11 września 2018 Udostępnij Napisano 11 września 2018 Problem leży po stronie TV. Wpisz w google "dts neo 2.5" i kliknij w pierwszy temat. Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
S4Home Napisano 12 września 2018 Udostępnij Napisano 12 września 2018 No tak, teraz to zdecydowanie widać że problem leży po stronie TV. Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
piotrex89 Napisano 12 września 2018 Autor Udostępnij Napisano 12 września 2018 19 godzin temu, Top Hi-Fi Poznań napisał: Problem leży po stronie TV. Wpisz w google "dts neo 2.5" i kliknij w pierwszy temat. Faktycznie to TV... dokładnie te same objawy po wisaniuw google frazy dts2:5 pierwszy link i od razu ten sam dokładnie problem, dzięki za pomoc... będe walczył z tym TV co by może frmawre zmienic. Temat do zamknięcia. Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.