Kacperrr Napisano 19 października 2018 Udostępnij Napisano 19 października 2018 Witam Chcialbym kupic pierwszy wzmacniacz + kolumny podstawkowe. Budzet 1000zl. Raczej uzywany sprzet. Pokoj kwadratowy 9m2. Mebloscianka ze stolikiem rtv gdzie beda staly kolumny a naprzeciwko kanapa. Wzmacniacz ma byc poodlaczony do komputera ale dobrze gdyby dalo rade podlaczyc jednoczesnie do telewizora. Pilot mile widziany ale nie konieczny. Muzyka tekno, rock, hip hop. Jestem kompletnie zielony w temacie. Wizualnie podoba mi sie Yamaha ax 500. Marantz. Pioneer i Technics rowniez. Co polecicie? Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...