michaloos12 #1 Napisano 29 sierpnia 2008 Witam!!!Z góry prosze o wyrozumialosc, ale jestem laikiem w tych sprawach. Prosze aby ktos mi wytlumaczyl co to jest subwoofer aktywny, do czego on sluzy. Oraz to, jaki subwoofer bylby najleprzy dla mojego amplitunera:http://www.allegro.pl/item415807102_philip...ino_domowe.htmlZ gory dziekujePozdrawiam!!!! Odpisz, cytując Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
pirs #2 Napisano 29 sierpnia 2008 Witam.Tutaj masz opis Subwoofera: Subwoofer Dodatkowy moduł zawierający głośnik niskotonowy, będący uzupełnieniem systemów nagłośnienia wielokanałowego, najczęściej zestawów kina domowego. Rolą subwoofera jest odtwarzanie dźwięków o najniższych częstotliwościach (z reguły w granicach 20-200 Hz). Jego wykorzystanie daje, ceniony podczas projekcji filmowej, efekt drżenia ścian, podłogi i mebli. Subwoofery są szczególnie przydatne w aparaturach audio o ograniczonej mocy stosowanych w małych pomieszczeniach i samochodach. W tego typu miejscach dźwięki o niższych częstotliwościach są szybciej tłumione od dźwięków o wyższych częstotliwościach. A tutaj subwoofer aktywny:Moduł głośnikowy zawierający przetwornik niskotonowy i zasilający go wzmacniacz mocy. Takie urządzenie sterowane jest sygnałem liniowym z dedykowanego wyjścia wzmacniacza lub amplitunera. Odpisz, cytując Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
michaloos12 #3 Napisano 29 sierpnia 2008 dzieki za info. jeszcze tylko jaki bylby najleprzy sub do mojego amplitunera:http://www.allegro.pl/item415807102_philip...ino_domowe.htmlPozdrawiam!!! Odpisz, cytując Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
pirs #4 Napisano 29 sierpnia 2008 Nie można tak z góry określić jaki sub.Nic nie piszesz o wielkości pokoju,pozostałych głośnikach itd.Bez tych informacji nie można nic sensownego doradzic. Odpisz, cytując Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach