Alex81 Napisano 15 grudnia 2018 Udostępnij Napisano 15 grudnia 2018 Witam Właśnie podłączyłem moją nową Yamahę i mam kilka pytań.Poprzez aplikację Musiccast łączę się z urządzeniem i do tego momentu jest wszystko ok.W sieciach wifi wykrywa mi Musiccast ale jak się połączy to pisze że "internet może być niedostępny" i wraca mi na moją właściwą sieć wifi.Na wzmacniaczu pisze Not connected.Czy to oznacza,że mam jakieś hasło na routerze? Gdy wybiera się moją właściwą sieć podaje się hasło.Kilka pytań jeszcze początkującego. Czy łącząc się przez BT z telefonem gdzie na telefonie mam aplikację TIDAL tracę dużo na jakości dźwięku w porównaniu do smarftona połączonego przez np. kabel jack-chinch ? Różnica przez BT z Youtube nawet ustawiając 1080p jakość a Tidalem jest spora. Będę bardzo wdzięczny za pomoc. Pozdrawiam Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tomasz S. Napisano 15 grudnia 2018 Udostępnij Napisano 15 grudnia 2018 Czy masz przycisk WPS na routerze? Ja tak łączyłem swoją r602 i poszło sprawnie i szybko. Lepiej przez aplikację bo MusicCast bo możesz słuchać w lepszej jakości i używać telefonu w tym czasie w inny sposób nie martwiąc się że np straci zasięg. Protip przez aplikację MusicCast możesz też uruchomić amplituner, czyli puścić muzykę w salonie bez wstawania z łóżka. Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Miras23 Napisano 15 grudnia 2018 Udostępnij Napisano 15 grudnia 2018 Wyglądałoby na problem z Twoim routerem. Sprawdzać na innym. Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
AudioLive1984 Napisano 16 grudnia 2018 Udostępnij Napisano 16 grudnia 2018 8 godzin temu, Alex81 napisał: Witam Właśnie podłączyłem moją nową Yamahę i mam kilka pytań.Poprzez aplikację Musiccast łączę się z urządzeniem i do tego momentu jest wszystko ok.W sieciach wifi wykrywa mi Musiccast ale jak się połączy to pisze że "internet może być niedostępny" i wraca mi na moją właściwą sieć wifi.Na wzmacniaczu pisze Not connected.Czy to oznacza,że mam jakieś hasło na routerze? Gdy wybiera się moją właściwą sieć podaje się hasło.Kilka pytań jeszcze początkującego. Czy łącząc się przez BT z telefonem gdzie na telefonie mam aplikację TIDAL tracę dużo na jakości dźwięku w porównaniu do smarftona połączonego przez np. kabel jack-chinch ? Różnica przez BT z Youtube nawet ustawiając 1080p jakość a Tidalem jest spora. Będę bardzo wdzięczny za pomoc. Pozdrawiam Połączenie z MusicCast jest bardzo proste, wręcz automatyczne Zainstaluj aplikację na telefonie i postępuj zgodnie z instrukcjami (przytrzymaj przycisk na amplitunerze, podaj dane sieci (ta sama z którą połączony jest telefon) i w zasadzie tyle konfiguracji wyjście słuchawkowe w TV są kiepskie i nie ma na to wpływu klasa telefonu. przy BT szału też niema najlepiej poprzez sieć - bezstratnie Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Alex81 Napisano 16 grudnia 2018 Autor Udostępnij Napisano 16 grudnia 2018 Problem z wifi rozwiązany. Dziękuję za podpowiedzi. Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.