walery Napisano 22 stycznia 2019 Udostępnij Napisano 22 stycznia 2019 Witam Serdecznie... Mam dwa pytanie do drogich forumowiczów. Otóż nie dawno pozyskałem amplituner Technicsa SA-AX6 i teraz mam dylemat czy warto w ogóle kupować do niego kolumny a jeśli tak to jakie bo firm jest mnóstwo a jestem zielony w temacie kolumn (mieszkanie mam małe jest ok. 38 m2 z czego salon gdzie chce dać głośniki ma ok. 16 m2 myślałem o jakiś głośnikach podłogowych mój budżet na kolumny to max. 1200-1300zł ). A drugie pytanie mam w miarę nowy telewizor Panasonica(bodajże z 2017) który ma same wejścia HDMI wiem że amplituner SA AX6 ma już swoje lata świetności dawno za sobą i nie posiada chyba żadnych nowych wejść ale czy istnieje możliwość podłączenia tego amplitunera z moim telewizorem(przejściówki czy kable) żeby można jakiś film czy muzyki posłuchać z telewizora przez ten amplituner czy lepiej dać se spokój i go sprzedać(trochę szkoda mi się go pozbywać bo działa)? Dziękuje z góry za odpowiedz i pozdrawiam serdecznie wszystkich na forum.:) Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
S4Home Napisano 22 stycznia 2019 Udostępnij Napisano 22 stycznia 2019 A TV nie ma także optyka? Sprawdź dobrze. Co do kolumn to Klipsch F2, Mission M35i, Dali 450, Tannoy M4 Proszę bardzo Piotr Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Markcox Napisano 22 stycznia 2019 Udostępnij Napisano 22 stycznia 2019 TV pewnie będzie miał, gorzej z tym Technicsem, więc bez DAC'a pewnie się nie obejdzie Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...