Adam Grala Napisano 12 lutego 2019 Udostępnij Napisano 12 lutego 2019 Witam, W temacie daców jestem laikiem, tak więc chciałbym od czegoś zacząć. Ma ktoś doświadczenie z dacami z aliexpress i mógłby coś polecić w cenie do 150zl?. Muzyki słucham z dość wydajnego laptopa podłączonego do yamaha v500d z głośnikami pylon Pearl 20. Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
S4Home Napisano 13 lutego 2019 Udostępnij Napisano 13 lutego 2019 To chyba średnio. Szukaj czegoś używanego na all i OLX. Potrzebujesz asynchronicznego wejscia USB. W tej cenie brak wyboru. z Allieexpress ściąga sie raczej lepsze DACI. Piotr Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kukocz Napisano 13 lutego 2019 Udostępnij Napisano 13 lutego 2019 Minimum coś sensownego to Topping D10, ale to wydatek ok 90$ lub polowac na Massdrop'ie za ok 75$. Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Adam Grala Napisano 13 lutego 2019 Autor Udostępnij Napisano 13 lutego 2019 Trochę drożej jak zakładałem, ale chyba się skuszę ? Myślę że różnica w jakości będzie spora ? Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Arturas Napisano 13 lutego 2019 Udostępnij Napisano 13 lutego 2019 Ja też się podlaczam do tematu, mam 128zł bo 2 złote teraz wydałem piwo, też szukam daca właśnie, tylko że do tej kwoty, najchętniej to bym wydał 50zł, znajdę coś sensownego używanego analitycznym dźwiękiem? ? 1 Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
1Ender Napisano 13 lutego 2019 Udostępnij Napisano 13 lutego 2019 Toż to jawna prowokacja!! Bądźmy poważni. Pozdrawiam Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...