dawidsach@onet.eu Napisano 10 marca 2019 Udostępnij Napisano 10 marca 2019 Jak wyżej, mam do kupienia taki wzmak za grosze , pytanie jaki ma wpływ na używanie słuchanie muzyki podłączania tego, gdy te cyfrowe wejścia nie działają? Nie znam się na tym proszę o pomoc Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
1Ender Napisano 10 marca 2019 Udostępnij Napisano 10 marca 2019 (edytowany) To ampli do kina, do czego Ci to? Do muzyki nie. Do filmów tak, ale nie widzę sensu skoro uszkodzony. 1. Napisz jaki masz budżet i co chcesz kupić 2. Jakie duże pomieszczenie, 3. Jakiej muzyki słuchasz, 4. Jaki lubisz dźwięk 5. Czy dopuszczasz sprzęt używany 6. Co aktualnie masz ze sprzętu audio 7. Jakich marek audio słuchałeś lub zestawów audio 8. Co będzie źródłem dźwięku 9. Co chcesz podłączyć do zestawu 10. Rysunek pokoju 11. Twoja lokalizacja Rada nie kupuj nic w ciemno. Pozdrawiam Edytowano 10 marca 2019 przez 1Ender Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
S4Home Napisano 11 marca 2019 Udostępnij Napisano 11 marca 2019 To amplituner kinowy. Co nie działa? Może jest inaczej przypisane.? Żadne nie działa? Piotr Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...