Skocz do zawartości

Jaki zestaw do słuchania klasycznego polskiego rapu?

Recommended Posts

Napisano (edytowany)

Witam,

Prosiłbym o pomoc w wyborze zestawu do słuchania głównie polskiego rapu (pokahontaz, paluch, ostr, hades, kleszcz, gural), rapu słucham jakieś 4 lata, i zawsze były to słuchawki albo jakieś stare logitechy, nigdy nie miałem przyjemności słuchać go na porządnym sprzęcie. Jeżeli chodzi o stereo to jestem w tym totalnym laikiem. Mój budżet: 1500 zł, pokój 25m^2, jestem otwarty na propozycje.

Jeżeli chodzi o kolumny to myślałem nad Tannoy m1, m2, a r1 i jbl e20 

Edytowano przez adKey
Napisano

Witaj,

troszeczkę ponad budżet, ale porządny zestaw - NAD C326 BEE z STX Electrino 250. To konfiguracja, która powinna Cię w pełni usatysfakcjonować.

Zapraszam serdecznie na odsłuchy oraz indywidualne wyceny.

Napisano

Do 25m Monitory Tannoy M1? Nie przejdzie

STX Electrino 250 do rapu? Nie przejdzie. I to 1500 to nie 2800-3000 nawet po rabacie. Chłopaki to 100% więcej. To nie jest trochę. Czasem nie warto pchać na silę swojej oferty, na prawdę. :(:( Później forumowicze źle odbierają całą branże.

Masz budżet który pozwala na dobór sprzętu pod rap.

Klipsch F2 i Yamaha AX500. W dobrych, idealnych stanach. Do tego zródło z czasem i masz sprzęt na kolejne lata słuchania Rapu :)

Pozdrawiam

Napisano (edytowany)

Wszystko fajnie tylko te Klipsche f2 nie schodzą poniżej 1100 za sztukę, naprawdę chciałbym zainwestować więcej w audio, no ale budżet nie pozwala. Natomiast pomysł z trochę droższymi kolumnami a tańszym ( w późniejszym czasem upgradowanym) wzmacniaczem nie jest zły. Może jakieś inne propozycje ? :D

Wgl raczej wolałbym skupić się na jakości i soczystości dźwieku niż na jego sile. Może jakieś propozycje mniejszych kolumn tylko z jednym niskotonowym ?

Edytowano przez adKey
Napisano