Gregsky Napisano 14 czerwca 2019 Udostępnij Napisano 14 czerwca 2019 Cześć, posiadam soundbar yamaha yas-107 , chcę dokupić subwoofer do bara , jednak jestem totalnym laikiem w temacie , proszę o jakieś wskazówki / modele (myślę nad yamaha YSTFSW050BL , NSSW200 albo Wharfedale Diamond SW150) pokój 4x5 m prawie bez mebli, używam głownie do filmów/ps4 / deep house music....budżet ok 1500zł. Dziękuje i pozdrawiam G Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Q21 Napisano 16 czerwca 2019 Udostępnij Napisano 16 czerwca 2019 Witaj, spójrz na Klipsch R-100SW. To wystarczająco mocny do Twojego salonu, szybko i bardzo energicznie grający subwoofer, sprawdzi się także dobrze w muzyce. Zapraszam serdecznie do naszego salonu na odsłuchy, porównania oraz indywidualne wyceny dla forumowicza. Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
S4Home Napisano 18 czerwca 2019 Udostępnij Napisano 18 czerwca 2019 Dwa suby magnat 302a zagrają dwie jak nie trzy klasy lepiej tyle w temacie Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gregsky Napisano 18 czerwca 2019 Autor Udostępnij Napisano 18 czerwca 2019 15 godzin temu, S4Home napisał: Dwa suby magnat 302a zagrają dwie jak nie trzy klasy lepiej tyle w temacie A taki sub Cambridge Audio AERO 9, 500W, jest obecnie w dobrej cenie, jest wgle ograniczenie w mocy suba ktorego mozna podpiac pod soundbar ? Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...