Jowcio Napisano 4 lipca 2019 Udostępnij Napisano 4 lipca 2019 (edytowany) Witam serdecznie, z góry przepraszam jeżeli zapytanie wyda się Państwu idiotyczne. Jestem laikiem i wolę udać się po pomoc do profesjonalistów. Zatem: posiadam następujące urządzenia : Wzmacniacz Denon PMA-720AEOdtwarzacz Denon DCD-520AEKaseciak Technics RS-AZ6Kolumny Tonsil Voyager 200 myślę nad zakupemAmplitunera Denon AVR X250BT i tu pojawia się moje pytanie o ile wzmacniacz i urządzenia sygnałowe są ze sobą kompatybilne to zastanawiam się czy jest możliwość dorzucenia do tego wszystkiego amplitunera tak aby wszystko ładnie współgrało. Pytanie 1 - czy można wzmacniacz wpiąć w port media in po stronie amplitunera a następnie z poziomu wzmacniacza wybierać urządzenie sygnałowe np. odtwarzacz CD ? Pytanie 2 - czy w wyżej wymienionej konfiguracji kolumny powinny być wpięte po stronie amplitunera czy wzmacniacza ? Pytanie 3 - czy lepiej poszukać amplitunera z wyjściem pre out i w ten sposób rozwiązać problem ? pozdrawiam Edytowano 4 lipca 2019 przez Jowcio Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...