Skocz do zawartości

Recommended Posts

Napisano

Witam,

po pierwszym "szczęśliwym" okresie użytkowania onkyo 8270, kilka spraw zaczęło mnie irytować:

1. połączenie przez chromecast z telefonu to jakaś porażka  - ciężko się połączyć i dodatkowo co jakiś czas zrywa połączenie, tzn np Tidal na telefonie działa, ale dźwięku z głośników już nie ma. Podczas odtwarzania bezpośrednio przez tidal uruchomiony na ampli, takiego problemu nie ma. Zrzucałem winę na sieć i niewyrabiający router wifi, ale:

2. połączenie poprzez bluetooth - objawy jak wyżej, natomiast przyczyną zaniku dźwięku jest każdorazowo zmiana poziomu głośności lub poziomu basów za pomocą pokręteł na ampli. Jeśli tego nie zmieniam to jest ok. Nie ma znaczenia czy na telefonie uruchamiam muzykę z tidal, youtube, g.play itd... Muszę rozłączyć bluetooth i połączyć ponownie aby znów był odtwarzany dźwięk.

Czy taki jest urok tego sprzętu i mogę się albo przyzwyczaić albo wymienić na inny model, czy też może to usterka nadająca się do naprawy gwarancyjnej?

Napisano (edytowany)

Miałem Onkyo tx8250 i z Tidalem przez Chromecasta po jakimś czasie użytkowania miałem ten sam problem przez telefon, bezpośrednio na amplitunerze działał normalnie, bluetooth nie używałem także nie wiem, spróbuj zrobić reset amplitunera i wtedy sprawdź. 

Edytowano przez maverick2005
  • 5 months later...
  • 1 month later...
  • 8 months later...
Napisano

Wrażenia po roku używania - polączenie chromecast/ airplay / bluetooth nie działa, cały czas przerywa. Był jużraz w serwisie, gdzie zrobiono reset fabryczny i zaktalizowano software i powiedziano że już jest ok (!!!). Samo zrobienie resetu i pobranie aktualizacji robiłem sam ale oczywiście serwis wie lepiej. Tego samego dnia podziałał godzinę i znowu do sklepu do serwisu,

  • 1 year later...
Napisano

U mnie już gwarancja minęła i dalej są problemy z połączeniem przez Bluetooth/chromecast. Zastanawiam się nad zakupem urządzenia zewnętrznego, które będzie działać bezproblemowo jeśli chodzi o łączność bezprzewodową. Zależy mi najbardziej na działającym chromecast oraz WiFi -Tidal. Oczywiście mowa o bezproblemowym działaniu bez zawiech, itp.

  • 1 year later...
Napisano
Dnia 9.07.2019 o 12:27, terry85 napisał:

Witam,

po pierwszym "szczęśliwym" okresie użytkowania onkyo 8270, kilka spraw zaczęło mnie irytować:

1. połączenie przez chromecast z telefonu to jakaś porażka  - ciężko się połączyć i dodatkowo co jakiś czas zrywa połączenie, tzn np Tidal na telefonie działa, ale dźwięku z głośników już nie ma. Podczas odtwarzania bezpośrednio przez tidal uruchomiony na ampli, takiego problemu nie ma. Zrzucałem winę na sieć i niewyrabiający router wifi, ale:

2. połączenie poprzez bluetooth - objawy jak wyżej, natomiast przyczyną zaniku dźwięku jest każdorazowo zmiana poziomu głośności lub poziomu basów za pomocą pokręteł na ampli. Jeśli tego nie zmieniam to jest ok. Nie ma znaczenia czy na telefonie uruchamiam muzykę z tidal, youtube, g.play itd... Muszę rozłączyć bluetooth i połączyć ponownie aby znów był odtwarzany dźwięk.

Czy taki jest urok tego sprzętu i mogę się albo przyzwyczaić albo wymienić na inny model, czy też może to usterka nadająca się do naprawy gwarancyjnej?

hej, udalo Ci sie rozwiazac ten problem z bluetooth, ja niedawno zakupilem Onkyo 6100 i sluchajac muzyke przez bluetooth rozlacza sie w bardzo podobnych sytuacjach jak Twoich. wyglada ze przy zmianach glosnosci, nawet miedzy piosenkami amplituner sie rozlacza i przechodzi w stan Ready a czasami po prostu trzeba zastartowac tylko playliste. czasami tez to sie dzieje jak zmieniam glosnosc na subwooferze. dziwne bo nie zawsze tak jest, nie wiem co zrobic ale jest to nieakceptowalne jak dla mnie.

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gość
Odpowiedz...

×   Wkleiłeś treść z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Only 75 emoji are allowed.

×   Twój link będzie automatycznie osadzony.   Wyświetlać jako link

×   Poprzedni post został zachowany.   Wyczyść edytor.

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Utwórz nowe...