terry85 Napisano 9 lipca 2019 Udostępnij Napisano 9 lipca 2019 Witam, po pierwszym "szczęśliwym" okresie użytkowania onkyo 8270, kilka spraw zaczęło mnie irytować: 1. połączenie przez chromecast z telefonu to jakaś porażka - ciężko się połączyć i dodatkowo co jakiś czas zrywa połączenie, tzn np Tidal na telefonie działa, ale dźwięku z głośników już nie ma. Podczas odtwarzania bezpośrednio przez tidal uruchomiony na ampli, takiego problemu nie ma. Zrzucałem winę na sieć i niewyrabiający router wifi, ale: 2. połączenie poprzez bluetooth - objawy jak wyżej, natomiast przyczyną zaniku dźwięku jest każdorazowo zmiana poziomu głośności lub poziomu basów za pomocą pokręteł na ampli. Jeśli tego nie zmieniam to jest ok. Nie ma znaczenia czy na telefonie uruchamiam muzykę z tidal, youtube, g.play itd... Muszę rozłączyć bluetooth i połączyć ponownie aby znów był odtwarzany dźwięk. Czy taki jest urok tego sprzętu i mogę się albo przyzwyczaić albo wymienić na inny model, czy też może to usterka nadająca się do naprawy gwarancyjnej? Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
maverick2005 Napisano 9 lipca 2019 Udostępnij Napisano 9 lipca 2019 (edytowany) Miałem Onkyo tx8250 i z Tidalem przez Chromecasta po jakimś czasie użytkowania miałem ten sam problem przez telefon, bezpośrednio na amplitunerze działał normalnie, bluetooth nie używałem także nie wiem, spróbuj zrobić reset amplitunera i wtedy sprawdź. Edytowano 9 lipca 2019 przez maverick2005 Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
S4Home Napisano 10 lipca 2019 Udostępnij Napisano 10 lipca 2019 Reset amplitunera jeśli to nie pomoże oddaj go na testy do salonu gdzie kupiłeś niech to sprawdza. Wtedy będziesz miał lepsza podkładkę pod gwarancję. Pozdrawiam Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pawel85 Napisano 11 grudnia 2019 Udostępnij Napisano 11 grudnia 2019 Udało się temat ogarnąć bo mam te same problemy. Pozdrawiam. Serwis ma to w d... Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
S4Home Napisano 12 grudnia 2019 Udostępnij Napisano 12 grudnia 2019 Co to znaczy ma to w du.... No to oddajesz z tytułu rękojmi i do widzenia. Bierzesz nowy. Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tomek Oko Napisano 20 stycznia 2020 Udostępnij Napisano 20 stycznia 2020 Witam, W jaki sposob udalo sie rozwiazac problemy z bluetooth? Mam podobny problem, z tym ze amplituner paruje sie z komputerem albo telefonem, ale nie odtwarza dzwieku. Pozdrawiam, Tomasz Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
S4Home Napisano 21 stycznia 2020 Udostępnij Napisano 21 stycznia 2020 Z iloma telefonami sprawdzałeś? Na wyświetlaczu widać parowanie? Próbowałeś reset? Czy sieć działa prawidłowo? Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Emilian Napisano 2 października 2020 Udostępnij Napisano 2 października 2020 Wrażenia po roku używania - polączenie chromecast/ airplay / bluetooth nie działa, cały czas przerywa. Był jużraz w serwisie, gdzie zrobiono reset fabryczny i zaktalizowano software i powiedziano że już jest ok (!!!). Samo zrobienie resetu i pobranie aktualizacji robiłem sam ale oczywiście serwis wie lepiej. Tego samego dnia podziałał godzinę i znowu do sklepu do serwisu, Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
szymes Napisano 26 kwietnia 2022 Udostępnij Napisano 26 kwietnia 2022 U mnie już gwarancja minęła i dalej są problemy z połączeniem przez Bluetooth/chromecast. Zastanawiam się nad zakupem urządzenia zewnętrznego, które będzie działać bezproblemowo jeśli chodzi o łączność bezprzewodową. Zależy mi najbardziej na działającym chromecast oraz WiFi -Tidal. Oczywiście mowa o bezproblemowym działaniu bez zawiech, itp. Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
volare Napisano 7 stycznia Udostępnij Napisano 7 stycznia Dnia 9.07.2019 o 12:27, terry85 napisał: Witam, po pierwszym "szczęśliwym" okresie użytkowania onkyo 8270, kilka spraw zaczęło mnie irytować: 1. połączenie przez chromecast z telefonu to jakaś porażka - ciężko się połączyć i dodatkowo co jakiś czas zrywa połączenie, tzn np Tidal na telefonie działa, ale dźwięku z głośników już nie ma. Podczas odtwarzania bezpośrednio przez tidal uruchomiony na ampli, takiego problemu nie ma. Zrzucałem winę na sieć i niewyrabiający router wifi, ale: 2. połączenie poprzez bluetooth - objawy jak wyżej, natomiast przyczyną zaniku dźwięku jest każdorazowo zmiana poziomu głośności lub poziomu basów za pomocą pokręteł na ampli. Jeśli tego nie zmieniam to jest ok. Nie ma znaczenia czy na telefonie uruchamiam muzykę z tidal, youtube, g.play itd... Muszę rozłączyć bluetooth i połączyć ponownie aby znów był odtwarzany dźwięk. Czy taki jest urok tego sprzętu i mogę się albo przyzwyczaić albo wymienić na inny model, czy też może to usterka nadająca się do naprawy gwarancyjnej? hej, udalo Ci sie rozwiazac ten problem z bluetooth, ja niedawno zakupilem Onkyo 6100 i sluchajac muzyke przez bluetooth rozlacza sie w bardzo podobnych sytuacjach jak Twoich. wyglada ze przy zmianach glosnosci, nawet miedzy piosenkami amplituner sie rozlacza i przechodzi w stan Ready a czasami po prostu trzeba zastartowac tylko playliste. czasami tez to sie dzieje jak zmieniam glosnosc na subwooferze. dziwne bo nie zawsze tak jest, nie wiem co zrobic ale jest to nieakceptowalne jak dla mnie. Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.