Mediolanek Franek Napisano 15 sierpnia 2019 Udostępnij Napisano 15 sierpnia 2019 Witam, jestem totalnie zielony w tej dziedzinie... Więc zwracam sie do was ! Otóż chce kupić sprzęt, głośniki i amplituner, które będe podłączać do laptopa, telefonu, a w przyszłości do komputera. Chciał bym by ktoś dobram mi odpowiedni wzmacniacz do odpowiednich głośników ! Budżet 5000tyś, może być troche więcej ! Głośniki będą używane głównie do słuchania muzyki i urządzania małych imprez, chce by głośniki grał w miare głośno ( duże podwórko) ale i czysto, bez żadnych szumów. Kolejna ważna rzecz to mocny subufer, lubie muzyke elektroniczną jakieś remixy itp; i bass ma tu duże znaczenie ! Kolejna sprawa to ilość kolumn, chciał bym by były to 2-3 kolumy + subufer jako że sprzęt będzie często podróżował, nie chce by tego było za dużo ! Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mediolanek Franek Napisano 15 sierpnia 2019 Autor Udostępnij Napisano 15 sierpnia 2019 Wiecie... Chyba pojade do Top Hi-Fi & Video Design i jakiś specjalista mi poleci dobry sprzęt Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Inferno Napisano 15 sierpnia 2019 Udostępnij Napisano 15 sierpnia 2019 Wiesz co? To pojedź 😁 1 Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Q21 Napisano 19 sierpnia 2019 Udostępnij Napisano 19 sierpnia 2019 Cześć, Aby lepiej dopasować system pod Twoje preferencje napisz w jakim pomieszczeniu będą grały kolumny, jakie brzmienie preferujesz lub co lubisz słuchać. Pozdrawiam Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...