anon35 Napisano 23 września 2019 Udostępnij Napisano 23 września 2019 Cześć. Jestem totalnym laikiem w tym temacie, ale chciałbym kupić gramofon. Pierwszy moje pytanie... czy jest w ogóle możliwe, żeby zamknąć się w kwocie 400zł i być (chociaż na początek) zadowolonym? Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Krzysztof Strąkowski Napisano 24 listopada 2019 Udostępnij Napisano 24 listopada 2019 To zalezy jak bardzo chcesz być zadowolony oraz na czym zadowolenie ma polegać. Nieco przewrotnie napisałem, ale takie sa fakty. Jeśli ma tylko grać, nienajgorzej wygladać i do tego jakość dźwięku na poziomie TOP nie jest priorytetem, to tak, znajdziesz taki gramofon. Około 500 PLNów za nowy, zaś do 400 zł poszukaj jakiegos używanego - masz duże szanse trafić coś całkiem dobrego za przyzwoite pieniądze. BTW jakiś czas temu w Lidlu były całkiem nowe DUALe za 399zł (jaki model nie pamiętam, ale przyglądałęm mu się i sam oceniłem, ze za tę kasę to całkiem przyjmeny sprzęt na początek). K. Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kubad Napisano 25 listopada 2019 Udostępnij Napisano 25 listopada 2019 W Lidlu jak się nie mylę był gramofon dual dt 250 w tej cenie co zrobili trudno znaleźć coś lepszego. Jak dla mnie może być problem żeby za 400 zł kupić gramofon z którego będziesz zadowolony chyba że nie masz dużych wymagań. Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kamill00 Napisano 25 listopada 2019 Udostępnij Napisano 25 listopada 2019 @1Ender "specjalizuje się" w podobnych tematach. Może Ci coś podpowie Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
1Ender Napisano 25 listopada 2019 Udostępnij Napisano 25 listopada 2019 Temat trochę odgrzebany... 😏 Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...