DJSTONKA1 Napisano 7 listopada 2019 Udostępnij Napisano 7 listopada 2019 WITAM WSZYSTKICH. OD DOBRYCH KILKU LAT POSIADAM KINO DOMOWE PIONEER VSX 923 4K Z KTOREGO JESTEM BARDZO ZADOWOLONY AZ DO DNIA WCZORAJSZEGO. POJAWIL MI SIE DZIWNY PROBLEM GDZIE NA WYSWIETLACZU POJAWIA SIE KOMUNIKAT " MHL POW ERR" KINO DZIALA BEZ ZAKLUCEN , ALE TA INFORMACJA WYSWIETLA SIE CALY CZAS I JEST DENERWUJACA I OBAWIAM SIE ABY NIE USZKODZILO SIE COS INNEGO. JESLI KTOS MOGL BY MI POMOC W TEJ KWESTII BARDZO BYL BYM WDZIECZNY POZDRAWIAM Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Iron Napisano 7 listopada 2019 Udostępnij Napisano 7 listopada 2019 (edytowany) Witaj. Przede wszystkim nie używaj samych dużych liter. To oznacza krzyk ;-). A z racji profilu tego forum, raczej nie odpisują tu osoby głuchonieme. A teraz co udało mi się znaleźć w sieci : "There is a problem with the power supply for the MHL device. After turning OFF the receiver, disconnect the MHL device, connect the MHL device again and then turn ON the power of the receiver.If the error is displayed even though the above operation is repeated several times, there is a problem with the receiver or the MHL device. Disconnect the power cable and request repair." I tłumaczenie przez tłumacza google (niestety nie znam angielskiego, więc musiałem się posłużyć internetem) "Wystąpił problem z zasilaniem urządzenia MHL. Po wyłączeniu odbiornika odłącz urządzenie MHL, podłącz ponownie urządzenie MHL, a następnie WŁĄCZ zasilanie odbiornika. Jeśli błąd zostanie wyświetlony, nawet jeśli powyższa operacja zostanie kilkakrotnie powtórzona, wystąpił problem z odbiornikiem lub Urządzenie MHL. Odłącz kabel zasilający i poproś o naprawę" Co prawda jest to instrukcji modelu SC-1224-K (https://intl.pioneer-audiovisual.com/manuals/docs/ARB7571A.pdf , lecz jest to Pioneer i podejrzewam ,że problem jest podobny. A oto co znalazłem na temat MHL https://pl.wikipedia.org/wiki/Mobile_High-Definition_Link Edytowano 7 listopada 2019 przez Iron Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
S4Home Napisano 8 listopada 2019 Udostępnij Napisano 8 listopada 2019 Więc odepnij wszystkie urządzenia. Zrób reset amplitunera i wpinaj przy WYLACZONYM jeszcze raz. Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.