Ejacek Napisano 3 grudnia 2019 Udostępnij Napisano 3 grudnia 2019 Witam serdecznie, z gory chcialbym zaznaczyc ze jestem totalnym amatorem i proszę o porade juz doświadczonych. Posiadam kolumny Tonsil zg30C201 podlaczone do wzmacniacza kenwood KA-30, ostatnio odkupilem od znajomego Altusy 75, ktore musze zregenerowac (rozerwane pianki zawieszenia górnego). Chcialbym te altusy podlaczyc tak aby graly wraz z moimi tonsilami, wiec potrzebuje nowego wzmacniacza ktory poradzilby sobie z tymi czterema kolumnami i być może w przyszlosci w subwooferem no i teraz moje pytanie: Czy ww. amplituner pioneera vsx531 poradzi sobie z tym wszystkim? Planuje glownie sluchac muzyki oraz ogladac filmy z komputera ktory posiada zewnetrza karte dzwiekowa ktora chce podlaczyc do aplitunera kablem optycznym. Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
S4Home Napisano 4 grudnia 2019 Udostępnij Napisano 4 grudnia 2019 Nie poradzi. To typowy amplituner kinowy, nie do muzyki i przeciętnym dźwięku. Nastawiony po prostu na budżetowe rozwiązania. U ciebie tylko używany wzmacniacz. I dwie a nie 4 kolumny. Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rms.pl Napisano 4 grudnia 2019 Udostępnij Napisano 4 grudnia 2019 Jeśli chcesz 4 kolumny to lepiej wzmacniacz stereo z podwójnymi wyjściami. Generalnie 4 kolumny nie są poprawnym systemem stereo ale to Twój wybór. NP https://allegro.pl/oferta/wzmacniacz-stereo-cambridge-audio-azur-550a-8637538335 Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...