Marcin2186 Napisano 7 grudnia 2019 Udostępnij Napisano 7 grudnia 2019 Hej Chcemy z żoną kupić do salonu sprzęt grający i potrzebujemy Waszej porady. W sklepie Denon w poznaniu wybraliśmy taki zestaw: Amplituner Denon Ceol N10 + dwie kolumny Wilson Raptor 5 Cena za zestaw po zniżce salonowej wyszła 3300zł. Zależy nam na tych wszystkich funkcjach typu airplay dla wygody korzystania. Co sądzicie o takim zestawie? Będzie działał poprawnie itp? Trochę zacząłem czytać ale nie znam się za bardzo na dopasowywaniu impedancji kolumn a nie chciałbym się rozczarować zakupem. Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lysy Napisano 7 grudnia 2019 Udostępnij Napisano 7 grudnia 2019 25 minut temu, Marcin2186 napisał: Amplituner Denon Ceol N10 + dwie kolumny Wilson Raptor 5 Czy sluchaliscie tego? Czy potrzebny Wam odtwarzacz CD czy wystarczy lacznosc bezprzewodowa? Jaki budzet chcecie przeznaczyc oraz wielkosc pomieszczenia? Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Marcin2186 Napisano 7 grudnia 2019 Autor Udostępnij Napisano 7 grudnia 2019 Tak słuchaliśmy. Przełączali nam na żywo kolumny z zestawu Denona czyli SC-N10, potem Raptor 3 i na koniec Raptor 5 Nie potrzebujemy CD. Salon około 24m2. Zaczęliśmy od 2500 ale tak trochę nas namówili przełączaniem na wyższej jakości kolumny że doszliśmy do tych 3300. Ale powiedzmy że budżet raczej koło 3000. Generalnie chcemy to podłączyć pod TV ale też odpalać coś z airplay. Mi się na początku ten zestaw podstawowy z SC-N10 nawet podobał ale miałem wrażenie po przełączaniu na Raptory że te denony grają stłumione jakby ktoś na nie siatkę założył. Magia przełącznicy salonowej.... Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...