Poker Napisano 29 grudnia 2019 Udostępnij Napisano 29 grudnia 2019 Witam jestem nowy na forum i przy pierwszym poście chciałbym się przy okazji przywitać Ale wracając do tematu kupiłem w/w suba i od razu po podłączeniu zauważyłem , że szumi jak nie leci muzyka lub jest chwila ciszy w filmach. Zmieniałem kable i nić szumi nawet po wypięciu kabla od amplitunera czy obrócenia wtyczki w gniazdku. Proszę o jakieś sugestię czy od razu reklamować sprzęt w sklepie. Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Damiani Napisano 29 grudnia 2019 Udostępnij Napisano 29 grudnia 2019 A mieszkasz w starym budownictwie(Stara instalacja elektryczna)czy w nowym. Ten sub ma wzmacniacz "cyfrowy" w klasie D i nie wiem jak z ich wrażliwością na zakłócenia w sieci. Wiem że te na transformatorze lubią sobie ściągnąć zakłócenia z sieci. Spróbuj podłączyć go w dwóch innych pomieszczeniach jeśli w obu szumi to go wymień, jeśli gdzieś będzie cisza to jest nad czym myśleć. Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Poker Napisano 29 grudnia 2019 Autor Udostępnij Napisano 29 grudnia 2019 Mieszkanie stare ale instalacja nowa już zdążyłem zwiedzić wszystkie pomieszczenia nic to nie daje dalej jest szum jak głośnik nie gra. Raczej sklep mi nie wymieni suba będą pewnie reklamować a to podobno potrwa kilka tygodni. Stary sub M-audio chodził ponad 10l lat a tu nowy 2-dniowy i już coś nie tak. Wszyscy tak chwalą te SVS dostają nagrody itd. a tu takie klocki Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Damiani Napisano 29 grudnia 2019 Udostępnij Napisano 29 grudnia 2019 No przykra sprawa ,chyba jeszcze nikt na SVSa nie narzekał i tu prawie każdy Ci go poleci. Mi się pomysły skończyły, poczekaj jeszcze parę godzin ,może ktoś coś doradzi. Pozdrawiam i życzę szybkiej reklamacji 🙂 Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Markcox Napisano 29 grudnia 2019 Udostępnij Napisano 29 grudnia 2019 Niestety, ale nie jest tajemnicą, że budżetowe produkty ze stajni SVS mają swoje pewne wady. Całe szczęście z reklamacjami nie robią raczej żadnych problemów Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
e_tomi Napisano 29 grudnia 2019 Udostępnij Napisano 29 grudnia 2019 Mam SVS SB12-ND od 2 tygodni i u siebie nie słyszę żadnych szumów. Jedynie przy włączaniu subwoofera do sieci jest lekkie 'pyknięcie' głośnika. Poczytaj może o pętli masy, może tu jest problem. Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
S4Home Napisano 30 grudnia 2019 Udostępnij Napisano 30 grudnia 2019 13 godzin temu, Damiani napisał: No przykra sprawa ,chyba jeszcze nikt na SVSa nie narzekał i tu prawie każdy Ci go poleci. Mi się pomysły skończyły, poczekaj jeszcze parę godzin ,może ktoś coś doradzi. Pozdrawiam i życzę szybkiej reklamacji 🙂 No nie do końca. 12 godzin temu, Markcox napisał: Niestety, ale nie jest tajemnicą, że budżetowe produkty ze stajni SVS mają swoje pewne wady. Całe szczęście z reklamacjami nie robią raczej żadnych problemów Dokładnie tak. Nie wiem jak jest w tym przypadku. Ja bym obstawiał kabel do suba ale jeśli jest odpięty no to nie ma mowy. Ale buczenie, dziwnie działająca dioda to nie jakieś nowości. Dodatkowo ten model jest nieco zmieniony względem oryginału. Ale nie wiem co zmieniono. Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.