anulkatomus Napisano 26 listopada 2008 Udostępnij Napisano 26 listopada 2008 Witam wszystkich.Jestem początkującym a zestaw jaki poniżej opisuje to moja pierwsza w życiu przygoda z tego typu sprzętem.Zakupiłem opierając się tylko intuicyjnie (bo innej pomocy nie otrzymałem) zestaw do kina domowego tj. amplituner Yamaha rx-v430 + DVD s520 i do tego przyjadą mi nówki kolumny tj. zestaw KODA F-51F/C/S v2 + SW-850 v.2. Co o nim myślicie, czy sprawdzi się jako kino, jak będzie z odsłuchem muzyki?I jeszcze jedna prośba, ponieważ amplituner kupiłem używany nie posiadam do niego instrukcji, jeżeli ktoś wie gdzie można ją zciągnąc w wersji polskiej - będę wdzięczny, bo nawet nie wiem jak to podłączyc a znalazłem tylko wersję angielską.Pozdrawiam wszystkich. Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
grzesiaczek Napisano 26 listopada 2008 Udostępnij Napisano 26 listopada 2008 Nie jestem pewien, ale wydaje mi się że instrukcja jest dostępna tylko po angielsku. Ale w kwestii podłączenia to przecież słownik + instrukcja powienien się równać sukces Zresztą opis gniazd jest też na tylnej ściance... Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...