Skocz do zawartości

Opinia i pomoc dla początkującego


anulkatomus

Recommended Posts

Witam wszystkich.
Jestem początkującym a zestaw jaki poniżej opisuje to moja pierwsza w życiu przygoda z tego typu sprzętem.
Zakupiłem opierając się tylko intuicyjnie (bo innej pomocy nie otrzymałem) zestaw do kina domowego tj. amplituner Yamaha rx-v430 + DVD s520 i do tego przyjadą mi nówki kolumny tj. zestaw KODA F-51F/C/S v2 + SW-850 v.2. Co o nim myślicie, czy sprawdzi się jako kino, jak będzie z odsłuchem muzyki?

I jeszcze jedna prośba, ponieważ amplituner kupiłem używany nie posiadam do niego instrukcji, jeżeli ktoś wie gdzie można ją zciągnąc w wersji polskiej - będę wdzięczny, bo nawet nie wiem jak to podłączyc a znalazłem tylko wersję angielską.
Pozdrawiam wszystkich.
Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

anulkatomus
Temat połączeń DVD z amplitunerem i opis gniazd masz tutaj
http://forum.audio.com.pl/index.php?showto...amp;#entry10454
http://forum.audio.com.pl/index.php?showto...&#entry9225
Aby obejrzeć schemat musisz być zalogowany.

DVD łączysz kablem cyfrowym, jest to pojedyńczy kabel cinch-cinch (inaczej RCA-RCA) i masz wtedy dźwięk wielokanałowy w amplitunerze.
Kolumny - subwoofer podłączasz pojedyńczym kabel cinch-cinch z wyjściem na sub w amplitunerze (zazwyczaj gniazdo to jest opisane jako subwoofer), pozostałe kolumny - kablami głośnikowymi. Pamiętaj, by nie pomylić biegunowości - podłączać czerwone gniazda w kolumnach z czerwonymi w amplitunerze (czyli plus z plusem, minus z minusem) i tak samo czarne z czarnymi.
Podłaczenia wykonuj przy wyłączonym sprzęcie.

Pozdrawiam
PS. Sprzęt jaki jest każdy widzi - kupiłeś i już. Jest to podstawowy model (i mający już parę lat) ale nie ma co wybrzydzać i porównywać go do droższych modeli icon_wink.gif
Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gość
Odpowiedz...