tuzim3 Napisano 9 stycznia 2020 Udostępnij Napisano 9 stycznia 2020 Witam się z okazji pierwszego posta na forum i zwracam się z prośbą o radę. Jeżeli chodzi o sprzęt audio to jestem kompletnym laikiem. Szukam zestawu 2.1 który będzie podłączony do LG C9. Źródła wykorzystywane to serwisy streamingowe z aplikacji na telewizorze oraz PC do gier połączony HDMI. Powierzchnia pokoju to 15 mkw. Budżet który mam do dyspozycji to skromne ok 1500 zł dlatego skłaniam się raczej do sprzętu używanego. Uda się skompletować coś co dobrze zabrzmi w filmach i grach? Z góry dzięki za odpowiedzi! Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tuzim3 Napisano 11 stycznia 2020 Autor Udostępnij Napisano 11 stycznia 2020 Mam ofertę na kolumny 3.0 Mission 701 i 70c2 za 850. Warto? Jak tak to jaki amplituner do tego? Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
maciek72 Napisano 12 stycznia 2020 Udostępnij Napisano 12 stycznia 2020 Marantz , Denon Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
S4Home Napisano 14 stycznia 2020 Udostępnij Napisano 14 stycznia 2020 Onkyo 608 + tannoy sfx albo magnat 5.1 Takie małe satelitki. Do stereo się nie nadaje ale do kina owszem Budżet oo prostu za mały. Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...