djgreen Napisano 4 lutego 2020 Udostępnij Napisano 4 lutego 2020 Witam. Posiadam amplituner Yamaha RX-V475, pod niego mam podłączone różne urządzenia AV (konsolę do gier, dekoder kablowy, itp.). Pod wyjście HDMI OUT (ARC) amplitunera podłączony jest telewizor Samsung UE65RU7452. Urządzenia podłączone są przez HDMI (ARC, standby Sync: on), dzięki czemu wszystko się automatycznie włącza i wyłącza razem z telewizorem i mogę korzystać z uniwersalnego pilota Samsunga (HDMI CEC). Dekoder UPC podłączony jest bezpośrednio do TV (HDM1), a amplituner podłączony jest do TV przez HDMI (ARC). Ogólnie wszystkie urządzenia miałem podłączone do amplitunera ale występował problem z automatycznym załączaniem amplitunera. Aktualnie taki problem nie występuje. Mam jednakże pewien dylemat z amplitunerem, z którym nie mogę sobie poradzić. Gdy uruchamiam niektóre usługi VOD na telewizorze, to nie załącza mi sygnału dźwiękowego (występuje problem z przełączaniem dźwięku). Muszę ręcznie przełączyć na inne źródło wejściowe amplitunera (np.: HDMI1, AV2, itd.) i z powrotem na pierwotne na którym występuje sygnał domyślny, w tym przypadku -AV4, wtedy załącza się dźwięk. Ten problem jednak nie występuje na wszystkich usługach. Na przykład na: "HBO GO", "DLNA", działa bez problemu, a na "netflixie", "primie video" problem występuje. Ma ktoś jakieś doświadczenia z tym modelem amplitunera aby pomóc mi rozwiązać problem ? Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
JaQ Napisano 5 lutego 2020 Udostępnij Napisano 5 lutego 2020 Wydaje mi się, że problem leży po stronie Samsunga i jego ARC. Mam m.in. TV Samsung, amplituner Onkyo i dekoder C+ - podobne problemy, zestaw załącza się z pilota TV ale wyłącza tylko TV i amplituner. Dźwięk znika gdy korzystam z TV Smart (netflix, hbo go) ale dopiero gdy zmieniam źródło np. smart --> dekoder --> smart. Pomaga wyłączenie/włączenie TV. Już z tym nie walczę, każda zmiana konfiguracji podłączenia nie rozwiązywała problemu do końca. Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
S4Home Napisano 6 lutego 2020 Udostępnij Napisano 6 lutego 2020 Mi też się tak wydaje. To drugi temat o tym samym i też tak odpowiedziałem. Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
djgreen Napisano 6 lutego 2020 Autor Udostępnij Napisano 6 lutego 2020 Witam i dziękuję za odpowiedzi. Właściwe to założyłem temat raz, a pojawiły się dwa (wystąpił jakiś błąd widocznie). Nawet nie byłem tego świadomy. Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.