djgreen Napisano 4 lutego 2020 Udostępnij Napisano 4 lutego 2020 Witam. Posiadam amplituner Yamaha RX-V475, pod niego mam podłączone różne urządzenia AV (konsolę do gier, dekoder kablowy, itp.). Pod wyjście HDMI OUT (ARC) amplitunera podłączony jest telewizor Samsung UE65RU7452. Urządzenia podłączone są przez HDMI (ARC, standby Sync: on), dzięki czemu wszystko się automatycznie włącza i wyłącza razem z telewizorem i mogę korzystać z uniwersalnego pilota Samsunga (HDMI CEC). Dekoder UPC podłączony jest bezpośrednio do TV (HDM1), a amplituner podłączony jest do TV przez HDMI (ARC). Ogólnie wszystkie urządzenia miałem podłączone do amplitunera ale występował problem z automatycznym załączaniem amplitunera. Aktualnie taki problem nie występuje. Mam jednakże pewien dylemat z amplitunerem, z którym nie mogę sobie poradzić. Gdy uruchamiam niektóre usługi VOD na telewizorze, to nie załącza mi sygnału dźwiękowego (występuje problem z przełączaniem dźwięku). Muszę ręcznie przełączyć na inne źródło wejściowe amplitunera (np.: HDMI1, AV2, itd.) i z powrotem na pierwotne na którym występuje sygnał domyślny, w tym przypadku -AV4, wtedy załącza się dźwięk. Ten problem jednak nie występuje na wszystkich usługach. Na przykład na: "HBO GO", "DLNA", działa bez problemu, a na "netflixie", "primie video" problem występuje. Ma ktoś jakieś doświadczenia z tym modelem amplitunera aby pomóc mi rozwiązać problem ? Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
S4Home Napisano 5 lutego 2020 Udostępnij Napisano 5 lutego 2020 To chyba nie wina amplitunera a sygnały z TV. Pisz tu o tym: Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
djgreen Napisano 5 lutego 2020 Autor Udostępnij Napisano 5 lutego 2020 W którym miejscu (na której stronie jest o tym napisane), nie mogę znaleźć ? Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
S4Home Napisano 6 lutego 2020 Udostępnij Napisano 6 lutego 2020 nie mowie że jest tylko żebyś tam pisał. To wątek o różnych problemach z podłączeniem. W ten sposób mamy wszystko w jednym miejscu. Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Markcox Napisano 6 lutego 2020 Udostępnij Napisano 6 lutego 2020 (edytowany) Niejednokrotnie było wspominane, że ARC potrafi sprawiać problemy i czasami niektóre urządzenia (z opinii wynika, że często też z TV Samsung) nie chcą ze sobą do końca współpracować. Albo musisz z tym żyć, albo zainwestować w zewnętrznego box'a do "smarta", jeżeli tak bardzo Cię to mierzi EDIT: widzę, że założyłeś dwa takie same tematy i już tam uzyskałeś odp na swój problem Edytowano 6 lutego 2020 przez Markcox Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.