espire Napisano 5 marca 2020 Udostępnij Napisano 5 marca 2020 Po przejrzeniu wątków postanowiłem dorzucić swoje doświadczenia sprzed zaledwie tygodnia związane z MC. Używam aplikacji i sprzętu RX-V683 od ponad półtora roku a nidy nie ziały się sytuacje jak teraz a mianowicie: amplituner połączony kablowo. Włączam aplikację, wysterowuję, włączam głośnik po BT - wszystko gra. Zapominam o aplikacji. Gdy po godzinie przestaję słuchać i chcę porozłączać widzę na telefonie że widzi coprawda sieć wi-fi ale nie widzi internetu. Brak komunikacji z amplitunerem. Restart połączenia sieciowego w telefonie pomaga na chwilę ale zaraz jest jak poprzednio - aplikacja nie reaguje, po chwili pokazuje że opisy pokojów na czerwono - nie da się sterować. Amplituner działa, nie ma utraty połączenia internetowego. Przy chwilowym przełączeniu na wi-fi gubił sygnał. wróciłem na kabel. Konfiguracja sieci tona ruterze zrobiona sieć wi-fi, do routera po kablu podłączony switch, do switcha amplituner. Do soboty wszystko śmigało. teraz jest problem . Co ciekawe - identyczna sytuacja na 2 telefonach - oprócz problemów telefony nie widzą internetu, inne telefony w tym samym czasie bez włączonej aplikacji normalnie widzą internet. Po zamknięciu aplikacji internet wraca do telefonów (mimo, że cały czas widziały zasięg wi-fi).Na jednym z telefonów zainstalowałem aplikację od nowa ale to nic nie zmieniło. Jedyna rzecz jakiej nie zrobiłem to nie zrestartowałem amplitunera do ustawień początkowych ani nie wgrywałem poprzednich konfiguracji. ale to nie problem amplitunera. Nie sprawdzałem jeszcze czy ten sam problem jest w przypadku drugiej aplikacji czyi AV kontroler. Umożliwia coprawda sterowanie ale już funkcji MC jak łączenie sprzętów już nie oferuje. Czy ktoś może pomóc i podpowiedzieć gdzie szukać rozwiązania. Mam jeszcze inny sprzęt na MC i zamierzałem dokupić następny ale jeśli tak będzie to nie wiem czy to ma sens Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
M.M.M. Napisano 6 marca 2020 Udostępnij Napisano 6 marca 2020 Czy któreś aplikacje były aktualizowane niedawno? Być może update coś zepsuł w komunikacji. Objaw o jakim piszesz przypomina mi zapchanie całego pasma routera , wskutem czego ten wygląda na zawieszony albo nie ma internetu. Przy słabych routerach/bez włączania QoS tak to wygląda, że jedna aplikacja potrafi zabrać 99,99% pasma routera, wtedy u innych czas odpowiedzi jest tak długi że masz timeouty albo aplikacje nie mają dostępu do internetu. Jaki masz router i jak ustawiony? Nie zmieniałeś kanałów wifi ? Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
S4Home Napisano 6 marca 2020 Udostępnij Napisano 6 marca 2020 Czy to telefony Xiaomi? Samsung? Moim zdaniem jest to po prostu efekt ubijania aplikacji w telefonie. Internet masz ale apka została od niego odłączona. Ja tak na Xiaomi walcze u siebie ze Spotify na przykład. Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
espire Napisano 6 marca 2020 Autor Udostępnij Napisano 6 marca 2020 Router z TP-link TL WR740N. Problem dotyczy dostępu do internetu tylko telefonów na których jest odpalona aplikacja. Inne telefony w tym czasie normalnie się komunikują z siecią. O ile na jednym telefonie mogłem coś aktualizować to na drugim nic. Router ni zapycha się całkowicie bo inne urządzenia działają, Problem wcześniej nie występował. dyby dotyczyło to wszystkich urządzeń to pewnie obstawiałbym, że router pada. Ma jakieś 5 lat. W routerze nic nie zmieniałem. Kanały są na auto, konfiguracji tam za wiele nie ma. 21 minut temu, S4Home napisał: Czy to telefony Xiaomi? Samsung? Moim zdaniem jest to po prostu efekt ubijania aplikacji w telefonie. Internet masz ale apka została od niego odłączona. Ja tak na Xiaomi walcze u siebie ze Spotify na przykład. Telefony Samsung S9+ i J6. To nie tylko utrata komunikacji na MC ale sam telefon pokazuje że widzi wi-fi ale nie widzi internetu (wykrzyknik przy ikonce zasięgu W-Fi na wyświetlaczu telefonu) Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
M.M.M. Napisano 6 marca 2020 Udostępnij Napisano 6 marca 2020 No to apka - sprawdź kiedy się ostatnio aktualizowała. Może coś sp... zepsuli Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
espire Napisano 9 marca 2020 Autor Udostępnij Napisano 9 marca 2020 poobserwuję jeszcze w ciągu tygodnia dokładnie i jak coś uda mi się wychwycić to napiszę Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
S4Home Napisano 9 marca 2020 Udostępnij Napisano 9 marca 2020 No to ubijanie aplikacji. Ostatnio kolega ma te same problemy na swoim Samsungu co ja na Xiaomi. Aplikacja po pewnym czasie mimo że chodzi zostaje w pewny sposób ograniczona systemowo, dla oszczędzania baterii i danych. Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
espire Napisano 9 marca 2020 Autor Udostępnij Napisano 9 marca 2020 A inne aplikacje na tym telefonie w tym czasie nie miały problemu z połączeniem z internetem? Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
M.M.M. Napisano 9 marca 2020 Udostępnij Napisano 9 marca 2020 Tylko iphone Swoją drogą, jak na poziom zaawansowania firm w segmencie audio czy TV, ich aplikacje na telefony - wirtualne piloty etc - stoją tylko szczebel wyżej od żenady, jeżeli chodzi o funkcjonalność i niezawodność. Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
S4Home Napisano 10 marca 2020 Udostępnij Napisano 10 marca 2020 Ale one są zaawansowane w audio a nie aplikacjach. Nie wiem, strzelam ,że ktoś je dla nich robi. A zapewne poprawki są płatne. 22 godziny temu, espire napisał: A inne aplikacje na tym telefonie w tym czasie nie miały problemu z połączeniem z internetem? Dokładnie. Procesy są ubijane z różnym natężeniem. Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
espire Napisano 10 marca 2020 Autor Udostępnij Napisano 10 marca 2020 Dziś spróbuję potestować czy problem wystąpi i jak to się odniesie do innych aplikacji na telefonie Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
S4Home Napisano 11 marca 2020 Udostępnij Napisano 11 marca 2020 Spróbuj pobawić się dostępami w telefonie. W opcjach zasilania daj aplikacji pełny dostęp. Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
espire Napisano 11 marca 2020 Autor Udostępnij Napisano 11 marca 2020 sprawdzę to. Wczoraj jak na złość wszystko było ok Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
S4Home Napisano 12 marca 2020 Udostępnij Napisano 12 marca 2020 No właśnie. Więc to nie może być wina samego programu. Ona działa tak samo wczoraj jak i przed. Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
espire Napisano 12 marca 2020 Autor Udostępnij Napisano 12 marca 2020 i tak i nie: jeśli wcześniej problem był tylko na 2 urządzeniach z włączoną wtedy aplikacją a na wszystkich pozostałych nie. Aplikacja nie była włączona od początku na obu urządzeniach. Była na jednym. Gdy pojawił się problem - sprawdziłem na drugiej - i było identycznie. Odpada tym samym możliwość zakłócenia się 2 aplikacji działających w tym samym czasie Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
S4Home Napisano 13 marca 2020 Udostępnij Napisano 13 marca 2020 Noto napisz do serwisu Yamahy. Ten w UK odpisuje sprawnie. Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
espire Napisano 16 marca 2020 Autor Udostępnij Napisano 16 marca 2020 dalsze obserwacje przyniosły mi inne wnioski. Przydarzyła mi się wczoraj identyczna sytuacja z brakiem dostępu do sieci a apka nie była włączona (nie pracowała też w tle). Zacząłem kombinować, przelogowałem się na chwilę na inną sieć... problemy ustąpiły. Zresertowałem router i dopiero wtedy miałem dostęp do internetu na swojej sieci. W tym samym czasie wszyscy domownicy korzystający z tego routera nie mieli żadnych problemów. Zaczyna mi to wyglądać jednak na router. Fakt faktem, ze tylko na tych smartfonach gdzie zainstalowana jest apka. Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
M.M.M. Napisano 16 marca 2020 Udostępnij Napisano 16 marca 2020 Routery to słaby punkt w wielu przypadkach. Ustaw codzienny reset w nocy, może pomóc. Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
espire Napisano 16 marca 2020 Autor Udostępnij Napisano 16 marca 2020 Poszukam czy jest tam taka opcja. Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
M.M.M. Napisano 16 marca 2020 Udostępnij Napisano 16 marca 2020 Jeżeli masz to na dwóch telefonach tylko, sprawdź ich ustawienia wifi jeżeli mają, chodzi o timeout. Podnieś dla nich priorytet na routerze. Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
espire Napisano 16 marca 2020 Autor Udostępnij Napisano 16 marca 2020 to trochę przekracza moją znajomość tematu. Musze się szybko doszkolić. Zrobiłem drobne zmiany w routerze - szerokośc kanału i numer z auto na sztywne wartości i na razie czasy odpowiedzi z pingowania zeszły do wartości poniżej 20 ms, gdzie na poprzednich ustawieniach były między 50 a 900 ms i co jakiś czas nie wracały pakiety, tu na razie 100% zwrotu i prawie wszystko poniżej 20 ms, średnio ok 12 ms Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
M.M.M. Napisano 16 marca 2020 Udostępnij Napisano 16 marca 2020 Masz możliwość używania sieci bez szyfrowania? To również podnosi prędkość aczkolwiek jest ryzykowne jak nie mieszkasz w domu jednorodzinnym Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mactech Napisano 16 marca 2020 Udostępnij Napisano 16 marca 2020 W sieciach, routerqach mogę pomoć jak co Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
espire Napisano 16 marca 2020 Autor Udostępnij Napisano 16 marca 2020 ogarnę się z pracą i się odezwę Dzięki Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
espire Napisano 16 marca 2020 Autor Udostępnij Napisano 16 marca 2020 4 godziny temu, mactech napisał: W sieciach, routerqach mogę pomoć jak co p.w. Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.