Karolina Gill Napisano 31 marca 2020 Udostępnij Napisano 31 marca 2020 Witam, niedawno kupiłam głonik Bluetooth JBL FLIP 5 i niestety bardzo przerywa dźwięk - czasem jest to dłuższy okres czasu a czasem nawet co 2 sekundy. Nie wiem kompletnie co mam z nim zrobić, ponieważ oddałam go na gwarancję i dostałam go z serwisu z opisem "Długie testowanie, brak wadliwego działania" a gra dalej tak samo. Telefon to Xiaomi Redmi Note 8 Pro. Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
5k7 Napisano 31 marca 2020 Udostępnij Napisano 31 marca 2020 Kwestia polaczenia bluetooth. Sprawdz na innym telefonie. Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Miras23 Napisano 31 marca 2020 Udostępnij Napisano 31 marca 2020 Dokładnie, sprawdź na innym telefonie. Zapewne problem jest na odcinku telefon-JBL. Też tak kiedyś miałem z Charge 2. Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.