szymek123 Napisano 3 maja 2020 Udostępnij Napisano 3 maja 2020 Witam serdecznie, jest to mój pierwszy post w takim charakterze, pytam Was fachowców o radę, pomoc w doborze odpowiedniego nagłośnienia mojego salonu. Co prawda mam salon z aneksem kuchennym ale licząc sam salon można przyjąć ok .25m2. Telewizor jaki mamy to 65 cali philipsa, chcielibyśmy coś do tego dobrać, aby czerpać radość ze słuchania muzyki, bądź też oglądania filmów na różnego rodzaju platformach. Zaznaczam, że jestem nowicjuszem a moja wiedza na ten temat jest niewielka. Nie ukrywam, że najbardziej interesowałby mnie głośniki 5.1, stojące, bezprzewodowe. Dziękuje za wszystkie opinie. Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
KrólKiczu Napisano 3 maja 2020 Udostępnij Napisano 3 maja 2020 Za 2.5 tys możesz kupić używki bądź wyrób kino podobny z supermarketu. Wejdź na strony salonów audio i sprawdź ile kosztuje budżetowy zestaw KD. Oczywiście możesz kupić coś w podanej przez Ciebie kwocie w sklepach typu MM ale tutaj nikt Ci tego nie poleci. Bo to tak jakby polecać 20 letnia bita corsę i mówić, że będzie śmigać jak Ferrari. Pozdrawiam. Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Konrad Kulwicki Napisano 3 maja 2020 Udostępnij Napisano 3 maja 2020 Nie mówiąc już o tym, że zestawu 5.1 w pełni bezprzewodowego* jeszcze nie widziałem, niezależnie od budżetu *) już nawet pomijając zasilanie Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...