Skocz do zawartości
Zaloguj się, aby obserwować  
Lord Vitello

JBL 3.1 - problem z belką

Recommended Posts

Witam, 

 

Przychodzę do Was z problemem soundbara JBL 3.1

dość często mam taki problem że przestaje mi grać sama belka. Z subwoofera słychać wszystko, a w belce w jednym z głośniczków słychać takie pykanie raz na jakiś czas (reszta nie gra w ogóle). 

Połączony jest przez ARC do telewizora. 

Dzieje się tak powiedzmy raz na 2 dni i trwa od kilku minut po kilka godzin, jednak nigdy nie ma jednego sposobu aby naprawić problem. 

Zawsze próbuję wypiąć suba, zmieniać źródła, resetować belkę, zmieniać w ustawieniach TV między PCM a soundscript ( czy jakoś tak). Czasami coś z tego pomaga czasami się samo naprawi, czasami po irytacji i wyłączeniu i powrocie po paru godzinach gra normalnie. 

Kable HDMI różne sprawdzane. 

Dodam że jak zacznie się to dziać to jest tak na każdym źródle - ARC, HDMI, Bluetooth. 

 

belka  była odsyłana do JBL-a, ale nie stwierdzili usterki więc odesłali ( podobno 2 tyg testowali xD ) 

 

Może być to wina np. zasilacza i robi jakieś przepięcie ? nie mam już pomysłów co to może być i od czego zależy :(

 

Bardzo proszę o pomoc.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Cześć,

Nie obraź się kolego - nic osobistego, ale męczące są już tematy tych grajbelek, więc napiszę wprost.  Weź wywal to g**** i w podobnym budżecie kup nawet jakieś dwa monitory aktywne, które dadzą Ci więcej satysfakcji, pod każdym względem. Sam widzisz, że nawet serwis wypiął się na Ciebie, Firma swoje zarobiła. Po co się męczyć?! 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
7 godzin temu, Markcox napisał:

Cześć,

Nie obraź się kolego - nic osobistego, ale męczące są już tematy tych grajbelek, więc napiszę wprost.  Weź wywal to g**** i w podobnym budżecie kup nawet jakieś dwa monitory aktywne, które dadzą Ci więcej satysfakcji, pod każdym względem. Sam widzisz, że nawet serwis wypiął się na Ciebie, Firma swoje zarobiła. Po co się męczyć?! 

Nie stać mnie żeby wywalić nowy sprzęt i kupić inny. Jak by było, to na pewno bym tak zrobił, a tak muszę ratować co mam :D 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

No to pytaj o serwis i sprawy techniczne tam gdzie kupiłeś a albo serwis JBL.

Wiesz nie obraź się faktycznie ale ja rozumiem z Markcox. Na tym forum w ogóle nie polecamy takich rozwiązań. A co jakiś czas nowy post bo to i tamto w soundbarze JBL czy innym nie działa. Pierwsze to uderza się do sprzedawcy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gość
Odpowiedz...

×   Wkleiłeś treść z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Only 75 emoji are allowed.

×   Twój link będzie automatycznie osadzony.   Wyświetlać jako link

×   Poprzedni post został zachowany.   Wyczyść edytor.

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Zaloguj się, aby obserwować  

×
×
  • Utwórz nowe...