Lord Vitello Napisano 12 maja 2020 Udostępnij Napisano 12 maja 2020 Witam, Przychodzę do Was z problemem soundbara JBL 3.1 dość często mam taki problem że przestaje mi grać sama belka. Z subwoofera słychać wszystko, a w belce w jednym z głośniczków słychać takie pykanie raz na jakiś czas (reszta nie gra w ogóle). Połączony jest przez ARC do telewizora. Dzieje się tak powiedzmy raz na 2 dni i trwa od kilku minut po kilka godzin, jednak nigdy nie ma jednego sposobu aby naprawić problem. Zawsze próbuję wypiąć suba, zmieniać źródła, resetować belkę, zmieniać w ustawieniach TV między PCM a soundscript ( czy jakoś tak). Czasami coś z tego pomaga czasami się samo naprawi, czasami po irytacji i wyłączeniu i powrocie po paru godzinach gra normalnie. Kable HDMI różne sprawdzane. Dodam że jak zacznie się to dziać to jest tak na każdym źródle - ARC, HDMI, Bluetooth. belka była odsyłana do JBL-a, ale nie stwierdzili usterki więc odesłali ( podobno 2 tyg testowali ) Może być to wina np. zasilacza i robi jakieś przepięcie ? nie mam już pomysłów co to może być i od czego zależy Bardzo proszę o pomoc. Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Markcox Napisano 12 maja 2020 Udostępnij Napisano 12 maja 2020 Cześć, Nie obraź się kolego - nic osobistego, ale męczące są już tematy tych grajbelek, więc napiszę wprost. Weź wywal to g**** i w podobnym budżecie kup nawet jakieś dwa monitory aktywne, które dadzą Ci więcej satysfakcji, pod każdym względem. Sam widzisz, że nawet serwis wypiął się na Ciebie, Firma swoje zarobiła. Po co się męczyć?! Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lord Vitello Napisano 13 maja 2020 Autor Udostępnij Napisano 13 maja 2020 7 godzin temu, Markcox napisał: Cześć, Nie obraź się kolego - nic osobistego, ale męczące są już tematy tych grajbelek, więc napiszę wprost. Weź wywal to g**** i w podobnym budżecie kup nawet jakieś dwa monitory aktywne, które dadzą Ci więcej satysfakcji, pod każdym względem. Sam widzisz, że nawet serwis wypiął się na Ciebie, Firma swoje zarobiła. Po co się męczyć?! Nie stać mnie żeby wywalić nowy sprzęt i kupić inny. Jak by było, to na pewno bym tak zrobił, a tak muszę ratować co mam Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
S4Home Napisano 14 maja 2020 Udostępnij Napisano 14 maja 2020 No to pytaj o serwis i sprawy techniczne tam gdzie kupiłeś a albo serwis JBL. Wiesz nie obraź się faktycznie ale ja rozumiem z Markcox. Na tym forum w ogóle nie polecamy takich rozwiązań. A co jakiś czas nowy post bo to i tamto w soundbarze JBL czy innym nie działa. Pierwsze to uderza się do sprzedawcy. Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.