Skocz do zawartości

Recommended Posts

Napisano (edytowany)
35 minut temu, ekor21 napisał:

Niestety nie :( czekam na aktualizację TV, może ona coś pomoże.

Mi po części udało się rozwiązać problem. Mogę ustawić wielokanałowy (obejście) i działa TV, YouTube i Netflix (nawet dźwięk 5.1 odtwarza). Natomiast ustawienie Dolby Digital Plus nie działa, nie ma dźwięku na żadnej aplikacji. 

p.s. ja nie liczę na aktualizację, mój TV jest z 2018 roku.

Spróbuj tym sposobem ale najpierw ustaw w ustawieniach dźwięk wielokanałowy (obejście):

Cytat

Ponownie nawiąż połączenie cyfrowe (digital handshake).

● Wyłącz telewizor.
● Odłącz od telewizora wszystkie przewody, akcesoria i urządzenia. Dotyczy to także modułu CAM, o ile jest używany.
● Odczekaj co najmniej minutę (od zgaśnięcia wskaźnika LED) i ponownie podłącz przewód zasilający.
● Ponownie włącz telewizor bez podłączania wszystkich odłączonych przewodów, akcesoriów i urządzeń.
● Odłącz przewód zasilający urządzenia zewnętrznego. Po minucie ponownie podłącz przewód zasilający i uruchom urządzenie.
● Odczekaj 3–5 minut, aby umożliwić zakończenie procesu uruchamiania.
● Podłącz przewód HDMI najpierw do telewizora, a następnie do urządzenia.
● Naciśnij przycisk „Source” na pilocie zdalnego sterowania i wybierz złącze HDMI, do którego podłączony jest przewód.

 

Edytowano przez zoonk94
Napisano

Witam. U mnie ten sam problem TV Sony soundbar Philips tylko na Netflixie nie ma dźwięku. W tv nie mam przełączania z Dolby Digital na PCM tylko w Dolby automat albo wył. Może macie jakieś inne pomysly? Z góry dziękuję. 

  • 2 months later...
Napisano (edytowany)

hello!! czyli jestem kolejna osoba z tym problemem :/ mam tv philipsa  ambilight. fuck !! specjalnie kupiłem kino z hdmi arc żeby moc obsługiwać wszystko z jednego pilota a tu lipa Netflix nie działa Rakuten tv itp. YouTube działa . Wcześniej mialem LG z pilotem Magic remote i to była piękna sprawa na jednym pilocie mialem kino dekoder i tv. można to reklamować ?? jestem niezadowolony i pieprze ten tv  

Edytowano przez es34raf
Napisano
7 godzin temu, es34raf napisał:

można to reklamować ??

To raczej nie. Bo to jest kwestia nie dogadania się urządzeń miedzy sobą. To się zdarza dość często.

Ale myślę że możesz go spróbować oddać albo klasycznie albo z tytułu rękojmi.

 

Napisano (edytowany)

ale to jest chore mam tv i kino philips jedno i drugie ma hdmi arc i nie działa. co mogę zrobić żeby działało ?? kabel optyczny ?? a zauważyłem ze jak w netflixie wejdę na jakiś film który mnie interesuje i zaczyna w tle lecieć ale zwiastun to dziwkę jest ale jak włączę film to nie ma. w bajkach jak włączam dziecku to też dźwięk jest :/ 

Co do problemu to przeglądałem różne fora i tak jak wspomniałeś jest to często spotykany problem, najgorsze ze w  u tego producenta nie mogę przełączyć w ustawieniach na PCM 

Edytowano przez es34raf
  • 1 year later...
Napisano

TV PANASONIC TX-48AS640E + SOUNDBAR Creative Stage v2 . Podłączony z TV HDMI ARC oraz TOSLINK-optyczny.

Dzwięk działa zarówno z ARCa jak i OPtyka przy oglądaniu TV oraz w Aplikacji TV - Youtube. 😄 ale:

NETFLIX - Apka w TV brak dźwięku :(

Soundbar obsługuje PCM (nie obsuguje Dolby Atmos) no to:

Włączyłem w TV Panasonicku Audio SPDIF z AUTO na PCM i na chłopski rozum powinien być dzwięk po Optyku na Soundbarze ale nie ma :(

W Aplikacji netflix próbowałem zmieniać Audio 5.1 na 2 ale nic nie daje . Firmwary najnowsze .

Co można jeszcze zrobić ?

Napisano (edytowany)

Cześć

Mam ten sam tv.

Niestety nie udało mi się go zmusić do odtworzenia dźwięku z Netflix po optyku do wzmacniacza.

Jedyne co możesz zrobić,to uruchomić Netflix na zewnętrznym urządzeniu (np. Mi box)

Tak zadziała.

 

Edytowano przez Mar Ka
Napisano
18 godzin temu, S4Home napisał:

Próbowałeś obu?

 

18 godzin temu, S4Home napisał:

Próbowałeś obu?

W Aplikacji netflix próbowałem zmieniać Audio POLSKI 5.1 na POLSKI  ale nic nie daje.  Chyba że  są jeszcze gdzieś inne stawienia  w netflixie ale nie widzę żeby były

  • 3 weeks later...
Napisano
Dnia 5.12.2020 o 12:40, ekor21 napisał:

Niestety nie :( czekam na aktualizację TV, może ona coś pomoże.

Spróbujcie podczas ogladanie netflixa wejsc w ustawienia dzwieku, u mnie w samsungu sa to "ustawienia eksperckie", i pokombinowac miedzy PCM a Dolby digital.

  • 2 months later...
Napisano
Dnia 6.08.2020 o 13:39, Bartosz Szumny napisał:

Oglądając film na netflixie musisz wejść w ustawienia dźwięku w telewizorze- ustawienia zaawansowane i zmienić z dolby digital na format PCM. Nie dziękuj 😊

Troch czasu minęło ale to działa :) SONY BRAVIA 

Nie działało mi HBO MAX, DISNE jest OK. Super sam bym tego nie znalazł.

Dnia 13.08.2020 o 10:25, karbeti napisał:

Bartosz dopiero dziś odczytałem post. Wieczorkiem wrócę ze służby to sprawdzę. 

Troch czasu minęło ale działa :)

nie chodziło na HBO MAX, NETFLIX i DISNEY a teraz już śmiga. Dzięki.

  • 4 months later...
Napisano
Dnia 13.08.2020 o 21:34, karbeti napisał:

 

Bartosz działa. Wielkie dzięki 💪👍🎧😁

Pomógł jak najbardziej 👍

A tak w ogóle co to ten format PCM? czym się różni od Dolby Digital 🤔

Po przełączeniu na pcm sygnał jest nadawany w stereo a nie w dolby digital problem leży w ustawieniach amplitunera

 

Napisano
Dnia 3.12.2022 o 19:32, arekg napisał:

Po przełączeniu na pcm sygnał jest nadawany w stereo a nie w dolby digital problem leży w ustawieniach amplitunera

 

Przecież to było ponad dwa lata temu

  • 1 year later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gość
Odpowiedz...

×   Wkleiłeś treść z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Only 75 emoji are allowed.

×   Twój link będzie automatycznie osadzony.   Wyświetlać jako link

×   Poprzedni post został zachowany.   Wyczyść edytor.

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Utwórz nowe...