Skocz do zawartości
Zaloguj się, aby obserwować  
karbeti

Netflix brak dźwięku

Recommended Posts

Dzień dobry. Mały problem. Podłączyłem telewizor (Samsung Q95T) do amplitunera (Onkyo TX8390) Wszystko ok, jest dźwięk z dekodera, jest z YouTube. Kiedy włączę Netflix Ipla czy Player z aplikacji telewizora - dźwięk zanika. Działa tylko z głośników telewizora po wyłączeniu amplitunera. Podłączone kablem HDMI przez ARC w tv i amplitunerze. O co chodzi?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Z tego co pamietam aplikacja Netflix wymaga osobnego przełączenia dzwieku. Nie wystarcza ustawienia w samym TV. No troche sie z tym pobawisz.

Ewentualnie sposilkuj się kablem optycznym

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
28 minut temu, S4Home napisał:

Z tego co pamietam aplikacja Netflix wymaga osobnego przełączenia dzwieku. Nie wystarcza ustawienia w samym TV. No troche sie z tym pobawisz.

Ewentualnie sposilkuj się kablem no właśnie bawiłem się ustawieniami w Netflixi

No właśnie próbowałem w ustawieniach Netflixa - nic nie pomaga. Onkyo kupiona taka wielka krowa 😅  min. żeby pospinać wszystko HDMI. Oni piszą żeby zmienić w ustawieniach ich aplikacji dźwięk z 5.1 na stereo. Tylko że tam nie ma takiej opcji 😂 jest 5.1 i zwykły polski. Żadna opcja nie działa. No nic w wolnym czasie poszukam w necie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Problem jest po stronie telewizora Samsung, który nie wysyła dźwięku z aplikacji Smart poprzez kanał zwrotny ARC. Z tego co pamiętam Samsung ma z tym problem już od dłuższego czasu. Tu dla przykładu temat z forum Samsunga.

https://eu.community.samsung.com/t5/telewizory/dźwięk-podłączony-przez-hdmi-arc-działa-poprawnie-dla-tunera-tv/td-p/161457

Pozdrawiam,

Michał

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Czyli wystarczy podpiąć coax albo optical tv - tuner ?

Kiedyś też miałem cyrki z podpięciem tv do amplitunera ,ale się udało i działa.

PS: lecę na 2x hdmi tv-ampli :D 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

dobrze by było gdyby autor określił czy post Bartosza pomógł. Coś jednak jest na rzeczy skoro jest o tym wątek.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 6.08.2020 o 13:39, Bartosz Szumny napisał:

Oglądając film na netflixie musisz wejść w ustawienia dźwięku w telewizorze- ustawienia zaawansowane i zmienić z dolby digital na format PCM. Nie dziękuj 😊

Bartosz dopiero dziś odczytałem post. Wieczorkiem wrócę ze służby to sprawdzę. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
11 godzin temu, karbeti napisał:

Bartosz dopiero dziś odczytałem post. Wieczorkiem wrócę ze służby to sprawdzę. 

 

Bartosz działa. Wielkie dzięki 💪👍🎧😁

Dnia 7.08.2020 o 07:23, S4Home napisał:

dobrze by było gdyby autor określił czy post Bartosza pomógł. Coś jednak jest na rzeczy skoro jest o tym wątek.

Pomógł jak najbardziej 👍

A tak w ogóle co to ten format PCM? czym się różni od Dolby Digital 🤔

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Mam apmplituner podpięty via hdmi arc i coaxial do dekodera upc , po hdmi arc niekiedy canal+ nie słychać , na coaxialu śmiga (inne głośności także) - zapewne właśnie z uwagi na PCM / DD

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gość
Odpowiedz...

×   Wkleiłeś treść z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Only 75 emoji are allowed.

×   Twój link będzie automatycznie osadzony.   Wyświetlać jako link

×   Poprzedni post został zachowany.   Wyczyść edytor.

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Zaloguj się, aby obserwować  

×
×
  • Utwórz nowe...