Malpabananowa Napisano 7 listopada 2020 Udostępnij Napisano 7 listopada 2020 Cześć! Czy ktoś mógłby polecić mi słuchawki bezprzewodowe do ok. 300 zł do słuchania muzyki? Głównie rockowej( lubię mocny bas) Jestem całkiem zielona w temacie 😅 i wiem, że w takiej cenie pewnie nie można oczekiwać cudów, ale nie jestem aż tak wymagająca. :) Przejrzałam różne modele, rankingi.. ale dalej nie mam pojęcia, które będą ok. Bardzo proszę o radę! Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Montada Napisano 7 listopada 2020 Udostępnij Napisano 7 listopada 2020 (edytowany) W tych pieniądzach - Polecam od siebie - Audio-Technica model. ATH-SR30BT. Jestem bardzo zadowolony, fajnie to gra, wygodne i nie pamietam kiedy ostatni raz ładowałem Edytowano 7 listopada 2020 przez Montada Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
MobyDick Napisano 7 listopada 2020 Udostępnij Napisano 7 listopada 2020 Istotne jest też to jakiego rodzaju maja to być słuchawki. Nauszne, wokółuszne, dokanałowe , TWS ? Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Malpabananowa Napisano 7 listopada 2020 Autor Udostępnij Napisano 7 listopada 2020 (edytowany) Dzięki za odp @Montada Wezmę je pod uwagę. @MobyDick Nauszne, ewentualnie wokółuszne. Edytowano 7 listopada 2020 przez Malpabananowa Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
MobyDick Napisano 7 listopada 2020 Udostępnij Napisano 7 listopada 2020 Na Aliexpess brał bym pod uwagę Meizu HD60. Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...