Paweł Zbroniec Napisano 30 listopada 2020 Udostępnij Napisano 30 listopada 2020 Witam, jestem totalnym zielonym w temacie. Kupiłem tv i zastanawiam się nad kinem domowym. Pomóżcie czy moge jakoś tanio kupić cały zestaw amplituner z sub i głośnikami by jakiś efekt w filmach był? mam na wydanie max 1500. Pytanie brzmi czy można coś wychaczyć sensownego czy lepiej dać sobie spokój bo szkoda kasy? opcja jest jeszcze taka by kupic z głośnikami bez sub ale wtedy na jaki zbierać kase i ile. te wartości Wolt i Omy nic mi nie mówią także proszę o wyrozumiałość i konkretną pomoc. Jeśli mam sobie dać spokój bo szkoda kasy to proszę jakiś próg cenopwy mi podać od jakiego bedę mógł myśleć o czymś takim. Pozdrawiam PAweł Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
S4Home Napisano 1 grudnia 2020 Udostępnij Napisano 1 grudnia 2020 Daj sobie spokój. Za mały budżet Dozbieraj i kiedyś wróć Piotr Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Q21 Napisano 1 grudnia 2020 Udostępnij Napisano 1 grudnia 2020 Cześć, Szkoda pieniędzy. Zapewne udałoby się coś na siłę znaleźć ale chyba nie o to chodzi. Jeśli chciałbyś prawdziwe kino domowe to musisz liczyć około 4000zł na nowy sprzęt. Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Paweł Zbroniec Napisano 4 grudnia 2020 Autor Udostępnij Napisano 4 grudnia 2020 Więc wracam do tematu i moge wygospodarować 4000. Amplituner myslalem o nowym Denon AVR-S750H to jest 7,2. Głośniki jakieś używki u mnie w mieście są MAGNAT VECTOR 13 i 55. za 450 zł. kwestia czy ten amplituner bedzie spoko? JEsli tak to w jakie glośniki celować? Idealne by byly z subwooferem ale ciezko takowe znalezc wiec moze uzywki glosniki a sub nowy za 1000? Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...