bellodc Napisano 17 grudnia 2020 Napisano 17 grudnia 2020 Dzień dobry Wszystkim Mam problem z kalibracją mojego zestawu głośników 5.1 z Denonem X2600. Przy pierwszej kalibracji wszystko poszło ok. Po zmianie głośników przy pierwszym polu pomiaru pojawiają się komunikat "Nie znaleziono żadnych głośników. Upewnij się że mikrofon i głośniki są podłączone". Robiłem już reset amplitunera kombinacją przycisków na urządzeniu. Cały czas wyrzuca ten komunikat. Amplituner ma ok miesiąca. Zakupiony w polskiej sieci sprzedaży. Odpisz, cytując
S4Home Napisano 18 grudnia 2020 Napisano 18 grudnia 2020 A po zmianie kolumn gra? Nie wiem Radio czy cokolwiek? Może któreś kolumny wpiąłeś źle. Piotr Odpisz, cytując
bellodc Napisano 18 grudnia 2020 Autor Napisano 18 grudnia 2020 (edytowany) Zestaw gra. Nie mogę tylko skalibrować zestawu z użyciem mikrofonu. Problem pojawił się w momencie, gdy wzbogaciłem zestaw o subwoofer. Tak jak na wstępie cały zestaw 5.1 gra. Mogę go ręcznie ustawić, ale przy próbie kalibracji mikrofonem pojawia się informacja o braku głośników Edytowano 18 grudnia 2020 przez bellodc Odpisz, cytując
tomek4446 Napisano 18 grudnia 2020 Napisano 18 grudnia 2020 W ustawieniach spróbuj : - wszystkie kolumny na Small - odcięcie 80 Hz. - subwoofer - LFE +MAIN - subwoofer - YES a, i dociśnij dobrze wtyk mikrofonu jak będziesz podłączał do amplitunera. Odpisz, cytując
bellodc Napisano 18 grudnia 2020 Autor Napisano 18 grudnia 2020 11 minut temu, tomek4446 napisał: W ustawieniach spróbuj : - wszystkie kolumny na Small - odcięcie 80 Hz. - subwoofer - LFE +MAIN - subwoofer - YES a, i dociśnij dobrze wtyk mikrofonu jak będziesz podłączał do amplitunera. Czym to może być spowodowane? Dodam, że pomieszczenie mam ok 30m2 i stosunkowo wysokie. Odpisz, cytując
tomek4446 Napisano 18 grudnia 2020 Napisano 18 grudnia 2020 Nie wiem o co pytasz ? Tak się po prostu ustawia amplituner / THX / Odpisz, cytując
S4Home Napisano 21 grudnia 2020 Napisano 21 grudnia 2020 Tylko to powinno być ustawione automatycznie po kalibracji. Obawiam się że coś może z nim być nie tak. No chyba że nadal test podłączeniowy coś wykrywa. A wypnij wszystkie kolumny i zobacz czy test pójdzie. Piotr Odpisz, cytując
bellodc Napisano 21 grudnia 2020 Autor Napisano 21 grudnia 2020 Sprawdzę bez kolumn. Horn odpisał, że chce urządzenie na serwis. Zatem zakładam, że coś mu dolega. Odpisz, cytując
bellodc Napisano 22 grudnia 2020 Autor Napisano 22 grudnia 2020 Tylko to powinno być ustawione automatycznie po kalibracji. Obawiam się że coś może z nim być nie tak. No chyba że nadal test podłączeniowy coś wykrywa. A wypnij wszystkie kolumny i zobacz czy test pójdzie. PiotrNic z tego... Karton i po nowym roku serwis.Wysłane z mojego Redmi Note 9 Pro przy użyciu Tapatalka Odpisz, cytując
Kamil2 Napisano 1 grudnia 2021 Napisano 1 grudnia 2021 Dnia 23.12.2020 o 00:27, bellodc napisał: Nic z tego... Karton i po nowym roku serwis. Wysłane z mojego Redmi Note 9 Pro przy użyciu Tapatalka Witam, czy udało się rozwiązać problem z tą konfiguracją głośników,mam ten sam problem i nie wiem co jest przyczyną?! proszę o odpowiedź albo jakiś kontakt Witaj,czy udało się rozwiązać problem z kalibracją głośników?Mam ten sam problem i nie wiem co może być przyczyną!? Proszę o odpowiedź.Pozdrawiam Odpisz, cytując
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.