Rafał Iszczuk #1 Napisano 25 grudnia 2020 Witam wszystkich Z góry mówię jestem zielony w tym temacie. Mam podłączony tv do laptopa kablem hdmi i chciałbym podłączyć tv z wzmacniaczem tak żeby odtwarzać dźwięk na wzmacniaczu. Załączam zdjęcia do wglądu jakie są możliwości. Zaznaczę że podłączałem przez gniazdo słuchawkowe i dźwięk był z szumem. Chciałbym jakoś inaczej. Z góry dziękuję za podpowiedzi. Pozdrawiam. Odpisz, cytując Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
lolekdrugi #2 Napisano 25 grudnia 2020 @Rafał Iszczuk podaj proszę dokładny model telewizora. Odpisz, cytując Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach
Top Hi-Fi & Video Design #3 Napisano 25 grudnia 2020 Witaj Możliwości: 1) Używasz czinczy analogowych audio, wychodząc z TV do podłączenia pod wejście analogowe w Twoim wzmacniaczu 2) Używasz kabla optycznego-światłowód. Opcja extra: Podłączasz DAC do laptopa typu Audioquest Dragonfly black https://www.tophifi.pl/search/dragonfly+black i następnie wyprowadzasz kabel minijack-na 2x chinch i poprawiasz dźwięk z komputera. Odpisz, cytując Udostępnij ten post Link to postu Udostępnij na innych stronach