mateoZ Napisano 30 grudnia 2020 Udostępnij Napisano 30 grudnia 2020 Witam, przymierzam się do zakupu zestawu audio do mojego nowego salonu, na wstępie chciałbym zaznaczyć że przy kładzeniu elektryki uzgodniłem z elektrykiem aby gniazda głośnikowe zainstalował mi w każdym narożniku salonu, stąd 2 są naprzeciwko telewizora i 2 po jego stronie plus centralka pod szafką tv. Proszę doradźcie mi co byłoby najlepszym rozwiązaniem dla tak dużego salonu z funduszem 3tys zł myślę że częściej zestaw będzie wykorzystywany do oglądania filmów, ale jestem też muzykiem i zależy mi na dobrym odbiorze utworów. Zdaję się na wasze sugestie i wiedzę w tym zakresie, gdyż nie mam jeszcze wybranego żadnego konkretnego zestawu. Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
terracan1929 Napisano 30 grudnia 2020 Udostępnij Napisano 30 grudnia 2020 Mam salon wielości podobnej do Twojego (36m2). W budżecie który podałeś.....nic nie znajdziesz. Tzn nagłosnisz to pomieszczenie, ale jakośc dźwięku będzie słaba lub bardzo słaba. Musiałbyś zwiększyć kwotę do co najmniej 4 a najlepiej 5 tys zł. Albo idź w używany sprzęt. Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Q21 Napisano 2 stycznia 2021 Udostępnij Napisano 2 stycznia 2021 Cześć, Niestety pewnym problemem jest w Twoim przypadku zakładany budżet. Tutaj faktycznie 4-5 tys zł załatwiłoby sprawę, ponieważ masz chociażby Yamahę RN602 + Heco Aurora 700 czy Q Acoustic 3050i. Jeśli mielibyśmy zmieścić się w budżecie około 3k zł to zostaje Topping MX3 + Pylon Audio Sapphire 25. W przyszłości będziesz mógł pomyśleć nad nieco lepszym wzmacniaczem. Zapraszam do kontaktu w sprawie wyceny. Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...