bartek2 Napisano 20 lutego 2021 Udostępnij Napisano 20 lutego 2021 (edytowany) Panowie pomocy, Od jakiegoś miesiąca nie mogę zalogować się do Tidala przez Musiccasta (yamaha RN803). Na telefonie Tidal działa bez problemu, natomiast nie mogę go włączyć przez Musiccasta. Próbuję logować się prosi o podanie loginu i hasła podaje po czym odpowiada, że logowanie do konta przebiegło pomyślnie i tyle nie loguje się, jesteście wstanie może jakoś pomóc? Napiszę tylko jeszcze, że odinstalowywałem już musiccasta i zainstalowywałem na nowo. Edytowano 20 lutego 2021 przez bartek2 Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
dom.s Napisano 20 lutego 2021 Udostępnij Napisano 20 lutego 2021 U mnie na RN602 to samo. Problem ten pojawial sie od czasu do czsu ale po ostatniej aktualizacji firmware na ampli wydaje mi sie ze wystepuje jeszcze czesciej. Moze trzebaby przywrocic wczesniejsza wersje, jesli to mozliwe..... Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bartek2 Napisano 21 lutego 2021 Autor Udostępnij Napisano 21 lutego 2021 U mnie w ogóle nie chce się zalogować, a wcześniej chodziło zupełnie sprawnie. Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rafau Napisano 21 lutego 2021 Udostępnij Napisano 21 lutego 2021 A czy macie zaktualizowaną aplikację MusicCast? Myślę, że tu jest problem. Poza tym ostatnio logowanie odbywało się nie w samej aplikacji, ale następowało przekierowanie na stronę logowania Tidal. Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bartek2 Napisano 21 lutego 2021 Autor Udostępnij Napisano 21 lutego 2021 Czy odistalowanie i zainstalowanie ponowne Musicasta jest równoznaczne z aktualizacją? Czy jest inny sposób? Tak na moim telefonie następuje przekierowanie na Tidala wpisuje login i wyskakuje błąd: ''invalid csrf token'' Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bartek2 Napisano 22 lutego 2021 Autor Udostępnij Napisano 22 lutego 2021 może jeszcze ktoś coś pomoże??, bo dla mnie nie ma sensu płacenia za coś, z czego nie korzystam Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Robert Radziszewski Napisano 22 lutego 2021 Udostępnij Napisano 22 lutego 2021 Nie ma sensu kasować aplikacji a potem instalować ją na nowo. Najpierw rzeczywiście sprawdźcie czy macie aktualną aplikację MusicCast, potem wejdźcie w "Ustawienia" potem kliknijcie na "Ustawienia pokoju" i tam gdzieś jest możliwość wejścia do źródeł streamingu. Trzeba wybrać Tidal i się ew. wylogować i/lub zalogować ponownie. Nie mogę teraz wejść do aplikacji aby dokładnie sprawdzić dalsze kroki bo jestem poza domem ale w razie ew. kłopotów mogę pomóc wieczorem. Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.