Skocz do zawartości

Robert Radziszewski

Uczestnik
  • Zawartość

    25
  • Dołączył

  • Ostatnio

O Robert Radziszewski

  • Ranga
    Debiutant
  • Urodziny 25.05.1970

Informacje osobiste

  • Lokalizacja
    Kraków

Ostatnio na profilu byli

189 wyświetleń profilu
  1. Witaj, Posiadam ten model i podłączony jest on do sieci po kablu LAN. Ale tylko dlatego że zaraz obok mam switch z wolnym gniazdem oraz to że router Wi-Fi znajduje się na strychu, czyli dwa stropy wyżej. I stwierdziłem że tak będzie stabilniej. Podłączenie tego amplitunera do sieci po LAN-ie nie ma nic wspólnego z tym że aplikacja Musiccast idzie po Wi-Fi. Amplituner komunikuje się z Musiccastem po Wi-Fi a dane do Tidala ciągnie po kablu. Przerywanie sygnału Tidala (sam też korzystam) raczej nie ma nic wspólnego że korzystasz z Wi-Fi. Nie dalej niż wczoraj miałem taką samą sytuację że przerywało. To wina po stronie serwerów Tidala. Dowodem na to jest że w momencie jak przerywa, przełączam na sygnał radia internetowego i tam nic nie tnie. Speedtest też nie wykazuje jakichś anomalii w tych momentach.
  2. Ale dziury po kablach w ścianach pozostaną
  3. Nie za bardzo rozumiem co jest niepoważnego w mojej poradzie? Po to tworzy się sprzęty bezprzewodowe żeby z nich korzystać w różnych sytuacjach. Zmieni się w przyszłości wystrój lub usytuowanie sprzętu grającego i już jest człowiek ograniczony kablami wychodzącymi ze ściany w konkretnym miejscu. Może np. człowiek nie wie o ich istnieniu na rynku? A sam wybierze rozwiązanie jakie chce. Także ten...
  4. musiccast.pl od Yamahy. Głośniki przednie po kablach a pozostałe bezprzewodowe. Moim zdaniem najlepsze rozwiązanie.
  5. Używam tego samego wzmaka, dokonałeś wg mnie dobrego wyboru! Ja tylko wypowiem się na temat basu. W 803 masz wyjście na sub, jeżeli będzie Ci brakować basu, zawsze możesz uzupełnić zestaw o aktywny sub. Ja użytkuję 803 z B&W 603 bez suba i basu mam aż nadto, sub niepotrzebny.
  6. Nie ma sensu kasować aplikacji a potem instalować ją na nowo. Najpierw rzeczywiście sprawdźcie czy macie aktualną aplikację MusicCast, potem wejdźcie w "Ustawienia" potem kliknijcie na "Ustawienia pokoju" i tam gdzieś jest możliwość wejścia do źródeł streamingu. Trzeba wybrać Tidal i się ew. wylogować i/lub zalogować ponownie. Nie mogę teraz wejść do aplikacji aby dokładnie sprawdzić dalsze kroki bo jestem poza domem ale w razie ew. kłopotów mogę pomóc wieczorem.
  7. U mnie na tapecie od kilku dni Burkhard Dallwitz, znam człowieka ze ścieżki do "Truman Show". Załączone albumy genialne.
  8. Potwierdzam, u mnie też się nic nie zmieniło. Również jestem zadowolony.
  9. Faktycznie, jeżeli wybiorę telefon i włączę jako źródło Tidal to można przewijać w tę i z powrotem. Nawet słuchawek nie trzeba podłączać żeby to przetestować. Czyli "ten typ tak ma". Nie ma przewijania w MusicCast i nie ma przewijania mconnect, trzeba się do tego przyzwyczaić. Dzięki za info.
  10. No to u mnie coś jest nie halo. Przesuwam kropkę i wraca w to samo miejsce. Może to kwestia ustawień aplikacji?
  11. Czy w mconnect da się przewijać utwór? Jak się przewinie na pasku to nic się nie dzieje, kropka wraca na poprzednie miejsce odtwarzania.
  12. Porzuciłem MC na dobre. Posłuchałem rad na forum i zainstalowałem aplikację mconnect na telefonie. Obsługa prawie jak aplikacji no i najważniejsze, jest MQA.
  13. Dziękuję wszystkim za polecenie aplikacji mconnect, właśnie testuję i wszystko wskazuje na to że porzucę MusicCast. Pytanie do użytkowników mconnecta, czy warto wykupić płatną wersję czy wystarczy wersja Lite? To tylko pozbycie się reklam czy w wersji płatnej jest więcej funkcjonalności?
  14. Jest chyba jakaś awaria, u mnie też nie działa.
  15. Mam to samo. Tidal przez apkę na telefonie działa a poprzez MusicCast dzieje się dokładnie to samo co u Ciebie. Awaryjnie słucham Tidala na wzmaku poprzez Bluetooth.
×
×
  • Utwórz nowe...