totalnylaik Napisano 23 lutego 2021 Udostępnij Napisano 23 lutego 2021 Witam.Chciałbym sobie polepszyć doznania ze słuchania muzyki i oglądania filmów.Ze względów braku miejsca w pokoju posiadam pseudo "kino domowe" czyli soundbar.Chciałbym pójść o krok dalej i zakupić kolumny podłogowe Indiana Line Nota 550 X.Te kolumny chciałbym połączyć ze wzmacniaczem Topping MX3 a telewizor ze wzmacniaczem kablem optycznym.To będzie dobre połączenie?? Z góry dzięki za odpowiedź. Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Łukasz Słomka Napisano 23 lutego 2021 Udostępnij Napisano 23 lutego 2021 Cześć. Nie mam doświadczenia co do takich małych wynalazków jak topping all in, ale posiadałem ( w sumie dalej posiadam tylko u partnerki w pracy) te kolumny. Do muzyki dają radę w w tej cenie, ale do filmów będzie Ci brakowało basu. we wzmacniaczu cxa60 zawsze bass na max, ale i tak go było mało. Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
totalnylaik Napisano 23 lutego 2021 Autor Udostępnij Napisano 23 lutego 2021 Ok.Dzięki za odpowiedź.Czyli lepiej dołoźyć kilka stówek i kupić np. heco aurora 700 żeby były lepsze wrażenia w trakcie oglądania filmów?? Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
S4Home Napisano 24 lutego 2021 Udostępnij Napisano 24 lutego 2021 Zdecydowanie. Nota 550x to małe kolumny ktore sprawdzają się w niektórych systemach. Ale nie grają rozdzielczym i dobrym stereofonicznie dźwiękiem. Jakiej wielkości masz pomieszczenie? Bo nota 550 stosuje się raczej do innych pomieszczeń niż aurora 700 Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...