Skocz do zawartości
Piotr Lysko

Problem z bt w Nad c368

Recommended Posts

Cześć wszystkim. Mam problem z którym nie mogę sobie poradzić. Otóż kilkanaście dni temu w THF Katowice panowie zaimplementowali mi do wzmaka moduł bluos 2i. Działa bardzo dobrze ,  jeszcze lepiej brzmi, apka bluos kontroler sprawnie funkcjonuje. Tylko że od tego momentu przestał działać mi bt w samym wzmacniaczu. Gdy włączę to źródło wyświetla się komunikat 'undiscoverable" . Nic go nie wykrywa. Przed zalożeniem modułu działał dobrze. Zorientowałam się gdy chciałem uruchomić apkę Nad Remote Controller. Ona działa przez bt we wzmacniaczu. Panowie w Katowicach przez telefon nie bardzo potrafią mi pomóc. A nie mam za bardzo możliwości tam z nim jechać ze względu na brak czasu (robota🙁). Na infolini w Audioklanie też nic nie wiedzą. ( swoją drogą to trochę irytujące). 

Jakoś bardzo uciażliwe to nie jest ale wolałbym żeby to działało bo wzmak ledwo kilkumiesięczny. 

Czy ktoś miał podobny problem? Albo czy wie co może być przyczyną? 

Będę wdzięczny za wszelkie sugestie 🙂

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
1 godzinę temu, Marek Muszyński napisał:

Miałem wymienionego NADa.  Wzmak i moduł mają swoje BTuty. Musisz w ustawieniach coś zmienić, ale co, to już nie pamiętam.

Szkoda że nie pamiętasz. Ale jak sobie przypomnisz to to będę wdzięczny za info🙂

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

le że tego nie wiedzą w THF?

Znaczy nigdy wcześniej tego nie robili? Dziwne.

Apka NAD jest słaba. Powiedzmy wprost. Nie przeciętna - słaba.

Zacznijmy od tego czy realnie jest Ci potrzebna. Z Tej ampli możesz go włączyć , wyłączyć, dać głośniej , ciszej i zmienić źródło.

Do sieci i tak używasz BluOS. Wiec:

- albo odpuść , korzystaj z pilota bo i tak apka do sieci to inna sprawa

- albo sprawdź w opcjach BluOS czy tam możesz wyłączyć BT. Ta funckja powinna doprowadzić do wyłączenia konfliktu między nimi.

Dziwi mnie fakt , że nikt nic nie wie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Jako jeszcze niedawny posiadacz wymienionego NADa, nie zgodziłbym się, że apka jest słaba. Może nie jest wybitna, ale nie słaba. Słabe za to jest menu urządzenia. Oczywiście spełnia swoje zadanie, ale dla mnie było jakieś zagmatwane.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
43 minuty temu, S4Home napisał:

le że tego nie wiedzą w THF?

Znaczy nigdy wcześniej tego nie robili? Dziwne.

Apka NAD jest słaba. Powiedzmy wprost. Nie przeciętna - słaba.

Zacznijmy od tego czy realnie jest Ci potrzebna. Z Tej ampli możesz go włączyć , wyłączyć, dać głośniej , ciszej i zmienić źródło.

Do sieci i tak używasz BluOS. Wiec:

- albo odpuść , korzystaj z pilota bo i tak apka do sieci to inna sprawa

- albo sprawdź w opcjach BluOS czy tam możesz wyłączyć BT. Ta funckja powinna doprowadzić do wyłączenia konfliktu między nimi.

Dziwi mnie fakt , że nikt nic nie wie.

Dzięki za odpowiedź 🙂 Wyłączyłem w bluos bt całkowicie. Nie pomogło. Dalej ten we wzmaku był niewykrywalny. I zaczynam się faktycznie zastanawiać czy nie dać sobie spokój. Mogę się bez tego obejść. Choć napisałem do Lenbrooka maila z opisem problemu. Zobaczę co napiszą. Zastanawiam się też czy bt we wzmaku nie dezaktywuje się domyślnie po wpięciu modułu bluos🤔. Czeski film. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
7 minut temu, Marek Muszyński napisał:

Po Ci we wzmaku, przecież możesz używać BT w module ? We wzmaku jedynie ustawić BT jako nadajnik do słuchawek BT. A właśnie, może masz tak ustawione i stąd Twoje kłopoty.

Nie. Mam ustawiony na "sink" nie na " source". Tak powinno być. Tak wcześniej działało. A czemu to drążę? Bo to nowy sprzęt. Powinien działać. A jak ma być nieaktywny ten bt we wzmaku to niech ktoś mi to powie. Tak ma być i już. A może jednak ma działać? Chciałbym tylko odpowiedzi od kogoś kompetentnego. Po którymś telefonie do sklepu zacząłem wyczuwać zniecierpliwienie. Zadałem pytanie czy jak przywrócę wzmak do ustawień fabrycznych to czy nic się nie pochrzani z bluos. Nie wiedzą. Chyba faktycznie dam sobie spokój. Z drugiej strony zawsze wydawało mi się że dystrybutorzy czy sprzedawcy znają sprzęt od podszewki. Chyba jednak nie. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gość
Odpowiedz...

×   Wkleiłeś treść z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Only 75 emoji are allowed.

×   Twój link będzie automatycznie osadzony.   Wyświetlać jako link

×   Poprzedni post został zachowany.   Wyczyść edytor.

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Utwórz nowe...