Mateusz Słapek Napisano 17 maja 2021 Udostępnij Napisano 17 maja 2021 (edytowany) Hej, na wstępie zaznaczę ze jestem totalnym laikiem w temacie audio. Naczytałem się, ze kolumny będą dużo lepszym rozwiązaniem niż soundbar, stad ten temat. Szukam tanich, ale jak najlepszych kolumn do 1500zl. Jeśli będzie naprawdę warto dołożyć pare stówek do max 2000zl to dołożę, ale załóżmy te 1500zl. Ze względu na niski budżet kieruje się w stronę używek. Póki co myślałem o kolumnach aktywnych, ale czym więcej czytam tym głupszy jestem. Nie wiem też czy lepszym rozwiązaniem będą kolumny aktywne czy pasywne+wzmacniacz. A może używany soundbar? Myślałem o focal dimension. Ale nigdzie go nie ma. Głośniki maja być do TV. Pokój ok 16m2. Bardzo proszę o pomoc i o konkretne modele. Edytowano 17 maja 2021 przez Mateusz Słapek Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
KrólKiczu Napisano 17 maja 2021 Udostępnij Napisano 17 maja 2021 Np takie kolumny : https://m.olx.pl/d/oferta/glosniki-podstawkowe-kef-q350-biale-2-szt-CID99-IDJLMmv.html A do nich taki wzmacniacz: https://www.google.com/shopping/product/1?q=smsl+q5+pro&client=ms-android-samsung-ss&biw=412&bih=728&tbs=vw:l,ss:44&prmd=sivn&sxsrf=ALeKk03ApzEEHS3mL6M5q8jDuKDQ-C3IEw:1621227511039&prds=num:1,of:1,eto:11563024040676948591_0,prmr:1,pid:11563024040676948591,cs:1 Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
S4Home Napisano 17 maja 2021 Udostępnij Napisano 17 maja 2021 Focal Dimension sam nie gra. Do tego musiał byś mieć suba do kompletu. A tego raczej nie znajdziesz w tej cenie. Na 16m być może wystarczy Ci SMSL Q5 PRO lub Topping MX3 z KEF Q 350 lub ELAC Debut Reference Piotr Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...