Luteczek Napisano 3 czerwca 2021 Udostępnij Napisano 3 czerwca 2021 Dzień dobry. Jestem tu nowy i zielony. Kupiłem głośniki Heco PSM800, szukam do nich wzmacniacza lub amplitunera, który polecacie? Z góry dziękuję z rady. Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Q21 Napisano 3 czerwca 2021 Udostępnij Napisano 3 czerwca 2021 Podaj więcej informacji - jakie gatunki muzyczne słuchasz, jakie brzmienie preferujesz, czy wymagasz funkcje sieciowe oraz w jakim budżecie możemy poruszać się. Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Luteczek Napisano 3 czerwca 2021 Autor Udostępnij Napisano 3 czerwca 2021 Słucham jazzu, popu lata 50 i 60, rock lata 70, rythm and blues, chcę podpiąć do niego gramofon, budżet do 900 zł. Chodzi mi o dobrze zbalansowane i analityczne brzmienie, z lekko akcentowanymi skrajami pasma. Dodam, że sprzęt kupuję do pomieszczenia 20 m2. Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
S4Home Napisano 4 czerwca 2021 Udostępnij Napisano 4 czerwca 2021 Yamaha AX 900, Sony seria ES najwyższy , najnowszy jaki znajdziesz. Ale też Denon PMA 1060/1560 Piotr Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Luteczek Napisano 4 czerwca 2021 Autor Udostępnij Napisano 4 czerwca 2021 Dziękuję. Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Q21 Napisano 4 czerwca 2021 Udostępnij Napisano 4 czerwca 2021 Szukasz dynamicznego brzmienia w związku z czym wspomniana Yamaha AX900 byłaby dobrym kierunkiem. Czasem pojawia się stary Cyrus One ale obawiam się, że możesz nie zmieścić się w zakładanym budżecie. Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Luteczek Napisano 5 czerwca 2021 Autor Udostępnij Napisano 5 czerwca 2021 Dzięki:) Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...