Signum Napisano 24 czerwca 2021 Udostępnij Napisano 24 czerwca 2021 (edytowany) Witam. Problem polega na tym że w moim NAD C350 czasami przestaje grać prawy kanał. Kiedy zwiększę głośność, to kanał zaczyna grać ale po pewnym czasie znów przestaje. Widziałem prawie identyczny wątek na tym forum, ale nie wiem jak sprawa się zakończyła bo autor @gamcoder od dawna sie tu nie logował - Ktoś tam zasugerował że być może to wina przekaźników na wyjściu. W jaki sposób się do nich dobrać i wyczyścić? Trzeba coś wylutowywać? Gdzie są zlokalizowane te przekaźniki? Co prawda jestem amatorem, ale kondensatory już umiem wymienić także może podołam też przekaźnikom Chcę spróbować sam to naprawić z prostego powodu - ostatnio oddałem ten wzmacniacz do pewnego serwisu w Krakowie (niby "profesjonalny" serwis, dobre opinie), spędził tam miesiąc czasu, skasowali stówkę a problem jak był tak jest nadal, dlatego nie wierzę już żadnym serwisom, zwykli partacze i naciągacze. Edytowano 24 czerwca 2021 przez Signum Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
S4Home Napisano 25 czerwca 2021 Udostępnij Napisano 25 czerwca 2021 Cześć, Który to serwis w Krakowie. Bo tu mieszkam. Myslę że możesz sprobowac sam siędo tego zabrac. Usterka faktycznie jest podobna do tego z NAD 326 albo dużo mniej z NAD 356 Na YT masz film o serwisie tych wzmacniaczy. Zrób to w podobny sposób. NADy mają takie wypadki ale na szczęście jest to już na każdą stronę ogarnięte. Piotr Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...