MASX Napisano 5 lipca 2021 Udostępnij Napisano 5 lipca 2021 Witam, Od wczoraj zauważyłem, że Onkyo na Tidalu odpala mi muzykę w AAC. Mam pakiet rodziny Hi-Fi, wcześniej odtwarzał normalnie FLAC. Ktoś wie o co chodzi? Jakiś koniec wsparcia tidal-onkyo czy może w moim ampli coś się wykrzaczyło? Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Robert Radziszewski Napisano 5 lipca 2021 Udostępnij Napisano 5 lipca 2021 Odtwarza Ci tak całą muzykę czy tylko niektórą? Yamaha na Musiccascie z pakietem Tidal family Hi-Fi też niektóre płyty odtwarza mi w AAC a niektóre we FLAC. Czy to nie jest tak że płyty nagrane w jakości Master który to nie jest u mnie dekodowany, jest odtwarzany właśnie w AAC? Może się mylę. Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
MASX Napisano 5 lipca 2021 Autor Udostępnij Napisano 5 lipca 2021 Całą muzykę. Wcześniej był FLAC. Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
S4Home Napisano 6 lipca 2021 Udostępnij Napisano 6 lipca 2021 W dziale obok stereo masz kolegę który ma ten sam problem na Onkyo 8270. Byc może wychodzą jakieś aktualizację gdyż zmienił się właściciel. Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
darjan Napisano 6 lipca 2021 Udostępnij Napisano 6 lipca 2021 Mam ten sam problem tx-8270. Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
darjan Napisano 8 lipca 2021 Udostępnij Napisano 8 lipca 2021 Czy stało się to po aktualizacji? Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
MASX Napisano 8 lipca 2021 Autor Udostępnij Napisano 8 lipca 2021 U mnie nie. Dopiero później zrobiłem aktualizację bo myślałem, że pomoże. Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
darjan Napisano 8 lipca 2021 Udostępnij Napisano 8 lipca 2021 Czyli powrót do starego oprogramowania nie pomoże. Chyba nie mamy wyjścia, trzeba czekać na aktualizacje. Nie tylko my mamy problem. Czytałem że dzieje się to w wielu krajach. Onkyo dało ciała. Oby w ogóle to poprawili. Gdyby Pan coś się się dowiedział w temacie to proszę o cynk😊Pozdrawiam serdecznie. Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
S4Home Napisano 9 lipca 2021 Udostępnij Napisano 9 lipca 2021 Zapewne jest to wynik nowego właściciela. Możecie napisać maila od razu do Global Onkyo będzie szybciej. Piotr Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.