janfoto Napisano 13 lipca 2021 Udostępnij Napisano 13 lipca 2021 Dzień dobry, zmagam się z następującym problemem, podłączyłem amplituner po arc do telewizora LG oled CX i na początku wszystko działało poprawnie, po wyłączeniu i uruchomieniu telewizora nagle wystąpił brak dźwięku. Spotify i Radio internetowe działają prawidłowo, został wymieniony kabel hdmi i dźwięk powrócił na jakiś czas lecz po ponownym wyłączeniu znowu zniknął. Nie wiem w czym tkwi problem 🥲 Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Miras23 Napisano 13 lipca 2021 Udostępnij Napisano 13 lipca 2021 ciekawy przypadek, kiedy kupiłeś ten amplituner? Może podejdź do chłopaków z Tophifi żeby sprawdzić z ich telewizorami? Gdzie kupiłeś ampli? Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
S4Home Napisano 14 lipca 2021 Udostępnij Napisano 14 lipca 2021 Zobacz czy TV czasem nie gasi zewnętrznych głośników audio. Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
janfoto Napisano 14 lipca 2021 Autor Udostępnij Napisano 14 lipca 2021 9 godzin temu, JaZz napisał: Może to wina TV. U mnie czesem trzeba zrestartować go i działa. Ampli przy restarcie zostaw włączony. Raz restartowaniem jedno i drugie i pomogło. 9 godzin temu, Miras23 napisał: ciekawy przypadek, kiedy kupiłeś ten amplituner? Może podejdź do chłopaków z Tophifi żeby sprawdzić z ich telewizorami? Gdzie kupiłeś ampli? Kupiłem tydzień temu w media markt. Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
LBX Systemy Audio Napisano 14 lipca 2021 Udostępnij Napisano 14 lipca 2021 @janfoto Jak wygląda u Ciebie kwestia ustawień wyjścia audio w TV? (bitstream, PCM) Co jest źródłem dźwięku? You tube, wbudowany dekoder? Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
janfoto Napisano 14 lipca 2021 Autor Udostępnij Napisano 14 lipca 2021 1 godzinę temu, piotrekb27 napisał: @janfoto Jak wygląda u Ciebie kwestia ustawień wyjścia audio w TV? (bitstream, PCM) Co jest źródłem dźwięku? You tube, wbudowany dekoder? Sprawdzę PCM i bitstream. Brak dźwięku występuje na dekoderze, netflix i YouTube Dziś pomogło odpięcie kabla hdmi i ponowne wpięcie Ktoś wspominał mi o akcji serwisowej yamahy bo może być problem z hdmi 2.1 Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
LBX Systemy Audio Napisano 14 lipca 2021 Udostępnij Napisano 14 lipca 2021 Z przepinaniem kabla HDMI na włączonych urządzeniach uważaj bo może się to źle skończyć. Co do ustawień to sprawdź najpierw ustawienia audio w TV. Problem HDMI 2.1 nie dotyczy przesyłu dźwięku tylko obrazu. BTW. co widzisz na wyświetlaczu (napis) Yamahy gdy np. oglądasz You tube? Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Miras23 Napisano 14 lipca 2021 Udostępnij Napisano 14 lipca 2021 14 godzin temu, janfoto napisał: Raz restartowaniem jedno i drugie i pomogło. Kupiłem tydzień temu w media markt. No to teraz będziesz musiał ładnie się uśmiechnąć do Panów z Tophifi żeby Ci to sprawdzili...chyba że będziesz drylował do Mediaka, ale tam z pomocą to będzie raczej cienko... Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
janfoto Napisano 14 lipca 2021 Autor Udostępnij Napisano 14 lipca 2021 9 godzin temu, piotrekb27 napisał: Z przepinaniem kabla HDMI na włączonych urządzeniach uważaj bo może się to źle skończyć. Co do ustawień to sprawdź najpierw ustawienia audio w TV. Problem HDMI 2.1 nie dotyczy przesyłu dźwięku tylko obrazu. BTW. co widzisz na wyświetlaczu (napis) Yamahy gdy np. oglądasz You tube? Jak oglądam YouTube to wyświetla się tryb tv. Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
S4Home Napisano 15 lipca 2021 Udostępnij Napisano 15 lipca 2021 17 godzin temu, janfoto napisał: Dziś pomogło odpięcie kabla hdmi i ponowne wpięcie Ktoś wspominał mi o akcji serwisowej yamahy bo może być problem z hdmi 2.1 Nigdy tego nie rób przy włączonym amplitunerze i TV HDMI 2.1 nie zmienia tu nic. 8 godzin temu, Miras23 napisał: No to teraz będziesz musiał ładnie się uśmiechnąć do Panów z Tophifi żeby Ci to sprawdzili...chyba że będziesz drylował do Mediaka, ale tam z pomocą to będzie raczej cienko... Tylko moim zdaniem to moga być ustawienia TV a nie amplitunera. Piotr Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
LBX Systemy Audio Napisano 15 lipca 2021 Udostępnij Napisano 15 lipca 2021 9 godzin temu, janfoto napisał: Jak oglądam YouTube to wyświetla się tryb tv. tak jak wspomniałem wcześniej sprawdź konfigurację TV. W ustawieniach dźwięku. Najpierw wyjście dźwięku na zewnętrzne głośniki oraz tryb dźwięku na PCM. Jeżeli masz ustawione bitstream to może być powodem. Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Miras23 Napisano 16 lipca 2021 Udostępnij Napisano 16 lipca 2021 Dnia 15.07.2021 o 07:26, S4Home napisał: Nigdy tego nie rób przy włączonym amplitunerze i TV HDMI 2.1 nie zmienia tu nic. Tylko moim zdaniem to moga być ustawienia TV a nie amplitunera. Piotr a co myślisz, że w TV? -amplituner jest tu sercem i sterownikiem, -obstawiałbym jednak tutaj problem. Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
LBX Systemy Audio Napisano 16 lipca 2021 Udostępnij Napisano 16 lipca 2021 Dnia 14.07.2021 o 14:05, janfoto napisał: Brak dźwięku występuje na dekoderze, netflix i YouTube Moim zdaniem problem tkwi w Tv. Miałem podobny problem z LG. Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
janfoto Napisano 16 lipca 2021 Autor Udostępnij Napisano 16 lipca 2021 Na chwile obecną wszystko działa poprawnie, (od dwóch dni) wymieniłem na jeszcze inny „lepszy” kabel i chwilowo problem ustąpił. Na zagranicznym forum też ktoś pisał o winie ze strony tv. Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
S4Home Napisano 19 lipca 2021 Udostępnij Napisano 19 lipca 2021 Dnia 16.07.2021 o 19:36, Miras23 napisał: a co myślisz, że w TV? -amplituner jest tu sercem i sterownikiem, -obstawiałbym jednak tutaj problem. Jest sercem. Ale co to zmienia? Jaki sygnał dostaje tak gra. A Jak nie dostaje to nie gra. Dnia 16.07.2021 o 22:25, janfoto napisał: Na chwile obecną wszystko działa poprawnie, (od dwóch dni) wymieniłem na jeszcze inny „lepszy” kabel i chwilowo problem ustąpił. Na zagranicznym forum też ktoś pisał o winie ze strony tv. No tak byśmy obstawiali. Ale kabel nas zmylił bo mówiłeś że wymieniałeś. Oby to było to. Piotr Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
janfoto Napisano 19 lipca 2021 Autor Udostępnij Napisano 19 lipca 2021 11 godzin temu, S4Home napisał: Jest sercem. Ale co to zmienia? Jaki sygnał dostaje tak gra. A Jak nie dostaje to nie gra. No tak byśmy obstawiali. Ale kabel nas zmylił bo mówiłeś że wymieniałeś. Oby to było to. Piotr Wcześniej zmieniłem kabel na taki tani który miałem w domu Dopiero po zakupie kabla z przepustowością na poziomie 48 Gbit/s problem zniknął. Dziękuje wszystkim za porady 👏🏻 Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Miras23 Napisano 20 lipca 2021 Udostępnij Napisano 20 lipca 2021 Czyli jednak miałeś przewód o zbyt niskim standardzie. Co kupiłeś ciekawego? Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.