Vir3kS Napisano 21 lipca 2021 Udostępnij Napisano 21 lipca 2021 (edytowany) Dzień dobry chciałbym wymienić mój sprzęt, aktualnie posiadam coś takiego: https://www.philips.pl/c-p/MCM2150_12/mikrowieza Szukam sprzętu w budżecie około 1000-1500zł. Najbardziej zainteresowało mnie coś takiego: Pianocraft MCR-B370D Czy za tą cenę to najlepsza opcja ? Czy może kupić oddzielnie kolumny i amplituner/wzmacniacz ? Czy może postawić na kino domowe ? Jestem amatorem w tym temacie i proszę o pomoc. Głownie słuchana jest muzyka, przede wszystkim rap ( każdy podgatunek rapu ) Edytowano 21 lipca 2021 przez Vir3kS Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lysy Napisano 21 lipca 2021 Udostępnij Napisano 21 lipca 2021 (edytowany) Witam, Zastanów się czy to ma być sprzęt na chwilę czy na lata i warto coś dołożyć? Do zestawu stereo można kupić w przyszłości subwoofer, który sprawdzi się przy filmach i nie tylko. 2 godziny temu, Vir3kS napisał: Czy może kupić oddzielnie kolumny i amplituner/wzmacniacz ? https://avswiat.pl/argon-audio-sa1-alto-5.html Jeśli nie przeraża biały kolor, to powyższy zestaw zagra zdecydowanie lepiej od w/w przez Ciebie. Trzeba jeszcze oczywiście dokupić kable głośnikowe i muzyka gra. Pozdrawiam! Edytowano 21 lipca 2021 przez lysyrafal Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...