Skocz do zawartości

zestaw stereo salon około 6/7k


Franciszek O

Recommended Posts

Witam,

Składam mojej matuli pierwszy "poważny" zestaw stereo do salonu ok.40m2. A  że jestem laikiem w tych kwestiach liczę, że może ktoś tutaj będzie w stanie potwierdzić  czy zaproponować inny zestaw w podobnym zestawie cenowym.

Sam jestem od jakiegoś czasu właścicielem zestawu kolumn Pylon Sapphire 23 + wzmacniacza Cambridge audio CXA60 i   jestem tym zestawem zachwycony. Przy muzyce instrumentalnej/klasycznej czy jazzowej spisuje się kosmicznie w mojej kawalerce. Stąd jestem w miarę przekonany żeby mamie też kupić Pylony, bo wydają się mieć świetny stosunek ceny do jakości.

Zestaw jaki złożyłem na poczekaniu wygląda następująco:

kolumny Pylon Pearl 27 - ok. 2.5k

wzmacniacz  NAD C338 - ok. 2.5k

odtwarzacz cd NAD C 538 - ok. 1.5k

Myślałem też o zakupie jednej maszyny która połączy odtwarzacz CD z wzmacniaczem ale słyszałem  że jakoś dźwięku bardzo na tym  traci dlatego jestem skłony poszerzyć budżet około 5k o jakiś niezależny odtwarzacz.

Załączam także plan salonu z oznaczonymi miejscami na kolumny (czerwone X  po dwóch stronach okna).

Pozdrawiam i z góry dziękuję za pomoc.

Screenshot_20220309-160805_Samsung Notes.jpg

Edytowano przez Franciszek O
Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wybrałeś przyzwoite elementy w tym budżecie, niestety trudno będzie obecnie kupić elektronikę firmy Nad z dostępnością, której są ogromne problemy. Proponowałbym dołożyć oczywiście jeśli to możliwe do budżetu i kupić nieco lepiej brzmiący system firmy Audiolab 6000A i 6000CDT, które również będzie można połączyć z kolumnami Pylona osiągając jeszcze lepszy efekt. Zapraszam do kontaktu i po indywidualne wyceny.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Modele Pearl 27 akurat są najmniej udane z całej linii.

Ale fakt 25tki będa tu za małe.

Moim zdaniem Lepiej wyjdzie zakup lepszych kolumn jak Aurora 700 czy ELAC F6.2 Do tego NAD 338 albo bardziej wydajny Cyrus ONE.