Skocz do zawartości

Zestaw audio do muzyki z kompuetra


Damian Łaszewski

Recommended Posts

Witam serdecznie forumowiczów!

zdecydowałem się założyć post aby poradzić się w temacie sprzętu audio. Od kilku dni czytam różne fora, opinie, porównania... myślałem że chociaż troszeczkę sia na tym znam ale wygląda że jestem totalnie zielony. Ale do rzeczy.

Jako że pracuję w domu, bardzo lubię umilać sobie czas pracy muzyką. Głównie muzyka rokowa, ale kiedy mnie zmęczy włączam też radio. docelowo chciałbym zestaw z dzwiękiem przestrzennym, jak już dzieciaki dorosną będe miał wiecej czasu to i może ogram sobie w coś 🙂 
Może opiszę co posiadam i jakie mam możliwości.

Pomieszczenie:
małe, ok 10 mk, na poddaszu, czyli sufit skośny. miejsce jakie mam na głośniki to biurko oraz komoda za moimi plecami. Biurko jest dość spore bo 2 m szerokości plus jakieś małe szafki obok. Aktualnie do kolumn które użytkuje mam ok 1,5 m. Jako ż to co mam do najmniejszych nie należy więc mniejsze tzn. niższe mogłyby wsunąć się głębiej na biurko po skosem sufitu.

Sprzęt jaki aktualnie posiadam:
Aplituner: Pionner VSX-527
kolumny na biurku - Technics SB-CS5
kolumny z tyłu - nawet nie wiem, od jakieś starej wieży Samsung
Subwooer - DYI na głośniku Pionner.

Zestaw to totalna zbieranina tego co znalazłem lub kupiłem okazyjnie za grosze, byle było, byle grało. No i gra też byle jak.

Wymagania i możliwości:
chciałbym mieć możliwość podłączenia laptopa i słuchania muzyki, jak również posłuchać radia (dlatego też mam tam amplituner).  Rozważam dwie opcji, rozbudowę tego co mam, tzn wykorzystać amplituner i na początek tylko coś na przód dopić a więcej za jakiś czas lub zbudować nowy zestaw ale już 5.0 / 5.1