bisti30 Napisano 8 maja 2022 Udostępnij Napisano 8 maja 2022 Mam zestaw kina domowego Marantz sr 7010 i klipsch. Od jakiegoś czasu zauważyłem szumy we wszystkich głośnikach. Rozłączyłem wszystko powymieniałem kable i nic ( HDMI, głośnikowe). Szumy są równomierne we wszystkich głośnikach, wraz ze zwiększeniem głośności szum wzrasta. Jeżeli z głośników wydobywa się dżwięk (muzyka, film) szumów niema. Czy miał ktoś podobny problem? Pozdrawiam Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lolekdrugi Napisano 8 maja 2022 Udostępnij Napisano 8 maja 2022 @bisti30 to jeszcze jeden test, czy jak w domu/mieszkaniu jest wszystko wyłączone poza amplitunerem to z głośników nadal szumi? Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bisti30 Napisano 8 maja 2022 Autor Udostępnij Napisano 8 maja 2022 TZN Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bisti30 Napisano 8 maja 2022 Autor Udostępnij Napisano 8 maja 2022 Rozumiem, że mam wylączyć pralkę , lodówkę, indukcję........ Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lolekdrugi Napisano 8 maja 2022 Udostępnij Napisano 8 maja 2022 19 minut temu, bisti30 napisał: Rozumiem, że mam wylączyć pralkę , lodówkę, indukcję........ niestety tak, na próbę. Czy to któryś inny sprzęt nie powoduje problemów. Po opisie raczej mało prawdopodobne ale tak najprościej zacząć poszukiwania. Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bisti30 Napisano 8 maja 2022 Autor Udostępnij Napisano 8 maja 2022 wyłączałęm wszystko , poodłączalęm wszystko od amplitunera i lipa Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lolekdrugi Napisano 8 maja 2022 Udostępnij Napisano 8 maja 2022 35 minut temu, bisti30 napisał: poodłączalęm wszystko od amplitunera i lipa Czyli do amplitunera były podpięte tylko i wyłącznie głośniki i nic więcej? Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
S4Home Napisano 9 maja 2022 Udostępnij Napisano 9 maja 2022 Jest jeszcze jedna możliwość. Kiedyś, ale to lata temu był taki problem. Wyłącz na chwilę Audyseyya. Czy ten szum występował od początku? Zrób najlepiej reset do ustawień fabrycznych. Wówczas audyssey także się wykasuje. Daj znać. Piotr Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bisti30 Napisano 10 maja 2022 Autor Udostępnij Napisano 10 maja 2022 Witaj Piotrze. Przy włączonym Audyseya szum jest jeszcze bardziej słyszalny. Resetowałem amplituner i szum ustał, by po chwili powrócić. Pisałem do Horna - tylko serwis. Nie wiem co jest nie tak. Pozdrawiam Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
S4Home Napisano 11 maja 2022 Udostępnij Napisano 11 maja 2022 No to tylko serwis jeśli po restarcie go nie ma i się za chwilę pojawia. Pewnie nawalił któryś z procesorów. Jak masz gwarancję to odsyłaj. Jak nie? No coż chyba nie zostaje Ci i tak nic innego. Piotr Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bisti30 Napisano 11 maja 2022 Autor Udostępnij Napisano 11 maja 2022 dzieki Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lolekdrugi Napisano 11 maja 2022 Udostępnij Napisano 11 maja 2022 2 godziny temu, S4Home napisał: ak masz gwarancję to odsyłaj. na SR7010? chyba maks było 3 lata, może 5? ale to jest sprzęt z 2015. Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bisti30 Napisano 11 maja 2022 Autor Udostępnij Napisano 11 maja 2022 niestety brak gwarancji. Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
S4Home Napisano 12 maja 2022 Udostępnij Napisano 12 maja 2022 Tak wiem z jakiego to jest roku. Ale dało się ten amplituner kupić jeszcze później długo. Prawda? Lolku tak dla Twojej informacji. Gwarancja działa od momentu zakupu nie od momentu produkcji amplitunera. 17 godzin temu, bisti30 napisał: niestety brak gwarancji. No to koniecznie dogadaj się żeby najpierw przesłali kosztorys. Zalezy od procesora rozpiętość cenowa naprawy może być spora. Piotr Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lolekdrugi Napisano 12 maja 2022 Udostępnij Napisano 12 maja 2022 45 minut temu, S4Home napisał: Gwarancja działa od momentu zakupu nie od momentu produkcji amplitunera. po 7010 wypuszczono następce 7011 by potem wypuścić 7012, itd. Zakładając 5 lat gwarancji chociaż nie wiem czy wtedy tyle dawano, ten sprzęt musiałby być kupiony w roku 2017 aby gwarancja nadal obowiązywała czyli 2 lata po premierze. Według mnie mało realne by ktoś w 2017 kupił Marantza 7010 skoro na rynku był już 7012 i pewnie ceny na 7011 również były atrakcyjne. Oczywiście jest to realne ale mało prawdopodobne. 50 minut temu, S4Home napisał: No to koniecznie dogadaj się żeby najpierw przesłali kosztorys. Zalezy od procesora rozpiętość cenowa naprawy może być spora. @bisti30 według mnie naprawa przekroczy wartość tego sprzętu i to może nawet znacznie. Jeżeli jednak już zadzwonisz do serwisu to pochwal się wyceną szacunkową. Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
S4Home Napisano 13 maja 2022 Udostępnij Napisano 13 maja 2022 23 godziny temu, lolekdrugi napisał: czyli 2 lata po premierze. W dobie dostępności modeli amplitunerów to się wrecz często zdarzało Wycena szacunkowa musi byc. Bo może być tak że zapłacisz kilka stówek i wtedy ok. A jesli naprawa wyjdzie w nierealne wartości no to szukanie innego. Piotr Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lolekdrugi Napisano 13 maja 2022 Udostępnij Napisano 13 maja 2022 12 minut temu, S4Home napisał: W dobie dostępności modeli amplitunerów to się wrecz często zdarzało nie wiedziałem, że w 2017 były już problemy z dostępnością. Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
S4Home Napisano 13 maja 2022 Udostępnij Napisano 13 maja 2022 ? 2 godziny temu, lolekdrugi napisał: nie wiedziałem, że w 2017 były już problemy z dostępnością. 2 godziny temu, S4Home napisał: W dobie dostępności modeli amplitunerów to się wrecz często zdarzało 👌 Piotr Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lolekdrugi Napisano 13 maja 2022 Udostępnij Napisano 13 maja 2022 @S4Home ok, źle zrozumiałem ale jednak, 2 letni leżak ... no nic autor tematu i tak gw nie ma więc. Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bisti30 Napisano 16 maja 2022 Autor Udostępnij Napisano 16 maja 2022 Witam. Dam znać. Jestem umowiony z serwisem na 23 czerwca. Pozdrawiam 1 Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
S4Home Napisano 17 maja 2022 Udostępnij Napisano 17 maja 2022 Takie odległe terminy serwisów? 😲 Piotr Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bisti30 Napisano 22 maja 2022 Autor Udostępnij Napisano 22 maja 2022 No niestety Piotrze. U mnie nie ma nigdzie w pobliżu nikogo rzetelnego, 1 Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bisti30 Napisano 7 czerwca 2022 Autor Udostępnij Napisano 7 czerwca 2022 Dnia 9.05.2022 o 07:46, S4Home napisał: Jest jeszcze jedna możliwość. Kiedyś, ale to lata temu był taki problem. Wyłącz na chwilę Audyseyya. Czy ten szum występował od początku? Zrób najlepiej reset do ustawień fabrycznych. Wówczas audyssey także się wykasuje. Daj znać. Piotr Witaj Piotrze. Rzeczywiście po wyłączeniu Audyseyya szum w głośnikach ucichł chociaż nie calkowicie. Włączając Audyseyya szum rośnie. Wiesz może coś o tym. 21 jedzie SR do serwisu. Pozdrawia Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lolekdrugi Napisano 7 czerwca 2022 Udostępnij Napisano 7 czerwca 2022 2 godziny temu, bisti30 napisał: Rzeczywiście po wyłączeniu Audyseyya szum w głośnikach ucichł chociaż nie calkowicie. Włączając Audyseyya szum rośnie. Wiesz może coś o tym. 21 jedzie SR do serwisu. Pozdrawia to nie jest normalne niestety nie powinno tak być. Serwis powinien coś z tym zrobić. Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bisti30 Napisano 11 czerwca 2022 Autor Udostępnij Napisano 11 czerwca 2022 OKI Odpisz, cytując Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.