Skocz do zawartości

Recommended Posts

Napisano

Mam zestaw kina domowego Marantz sr 7010 i klipsch. Od jakiegoś czasu zauważyłem szumy we wszystkich głośnikach.  Rozłączyłem wszystko powymieniałem kable i nic ( HDMI, głośnikowe). 

Szumy są równomierne we wszystkich głośnikach, wraz ze zwiększeniem głośności szum wzrasta. Jeżeli z głośników wydobywa się dżwięk (muzyka, film) szumów niema.

Czy miał ktoś podobny problem? Pozdrawiam

Napisano
19 minut temu, bisti30 napisał:

Rozumiem, że mam wylączyć pralkę , lodówkę, indukcję........

niestety tak, na próbę. Czy to któryś inny sprzęt nie powoduje problemów. Po opisie raczej mało prawdopodobne ale tak najprościej zacząć poszukiwania.

Napisano

Jest jeszcze jedna możliwość.

Kiedyś, ale to lata temu był taki problem.

Wyłącz na chwilę Audyseyya.

Czy ten szum występował od początku?

Zrób najlepiej reset do ustawień fabrycznych. Wówczas audyssey także się wykasuje.

Daj znać.

Piotr

 

 

Napisano

Witaj Piotrze. Przy włączonym Audyseya szum jest jeszcze bardziej słyszalny. Resetowałem amplituner i szum ustał, by po chwili powrócić. Pisałem do Horna - tylko serwis.

Nie wiem co jest nie tak.

Pozdrawiam

Napisano

No to tylko serwis jeśli po restarcie go nie ma i się za chwilę pojawia.

Pewnie nawalił któryś z procesorów.

Jak masz gwarancję to odsyłaj. Jak nie? No coż chyba nie zostaje Ci i tak nic innego.

Piotr

Napisano

Tak wiem z jakiego to jest roku. Ale dało się ten amplituner kupić jeszcze później długo. Prawda?

Lolku tak dla Twojej informacji.

Gwarancja działa od momentu zakupu nie od momentu produkcji amplitunera.

17 godzin temu, bisti30 napisał:

niestety brak gwarancji.

No to koniecznie dogadaj się żeby najpierw przesłali kosztorys.

Zalezy od procesora rozpiętość cenowa naprawy może być spora.

Piotr

Napisano
45 minut temu, S4Home napisał:

Gwarancja działa od momentu zakupu nie od momentu produkcji amplitunera.

po 7010 wypuszczono następce 7011 by potem wypuścić 7012, itd. Zakładając 5 lat gwarancji chociaż nie wiem czy wtedy tyle dawano, ten sprzęt musiałby być kupiony w roku 2017 aby gwarancja nadal obowiązywała czyli 2 lata po premierze. Według mnie mało realne by ktoś w 2017 kupił Marantza 7010 skoro na rynku był już 7012 i pewnie ceny na 7011 również były atrakcyjne. Oczywiście jest to realne ale mało prawdopodobne.

 

50 minut temu, S4Home napisał:

No to koniecznie dogadaj się żeby najpierw przesłali kosztorys.

Zalezy od procesora rozpiętość cenowa naprawy może być spora.

@bisti30 według mnie naprawa przekroczy wartość tego sprzętu i to może nawet znacznie. Jeżeli jednak już zadzwonisz do serwisu to pochwal się wyceną szacunkową.

Napisano
23 godziny temu, lolekdrugi napisał:

czyli 2 lata po premierze.

W dobie dostępności modeli amplitunerów to się wrecz często zdarzało :)

Wycena szacunkowa musi byc. Bo może być tak że zapłacisz kilka stówek i wtedy ok.

A jesli naprawa wyjdzie w nierealne wartości no to szukanie innego.

Piotr

Napisano

?

2 godziny temu, lolekdrugi napisał:

nie wiedziałem, że w 2017 były już problemy z dostępnością.

 

2 godziny temu, S4Home napisał:

W dobie dostępności modeli amplitunerów to się wrecz często zdarzało :)

👌

Piotr

  • 3 weeks later...
Napisano
Dnia 9.05.2022 o 07:46, S4Home napisał:

Jest jeszcze jedna możliwość.

Kiedyś, ale to lata temu był taki problem.

Wyłącz na chwilę Audyseyya.

Czy ten szum występował od początku?

Zrób najlepiej reset do ustawień fabrycznych. Wówczas audyssey także się wykasuje.

Daj znać.

Piotr

 

 

 

Witaj Piotrze.

Rzeczywiście po wyłączeniu Audyseyya szum w głośnikach ucichł chociaż nie calkowicie. Włączając Audyseyya szum rośnie. Wiesz może coś o tym. 21 jedzie SR do serwisu. Pozdrawia

Napisano
2 godziny temu, bisti30 napisał:

Rzeczywiście po wyłączeniu Audyseyya szum w głośnikach ucichł chociaż nie calkowicie. Włączając Audyseyya szum rośnie. Wiesz może coś o tym. 21 jedzie SR do serwisu. Pozdrawia

to nie jest normalne niestety nie powinno tak być. Serwis powinien coś z tym zrobić.

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gość
Odpowiedz...

×   Wkleiłeś treść z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Only 75 emoji are allowed.

×   Twój link będzie automatycznie osadzony.   Wyświetlać jako link

×   Poprzedni post został zachowany.   Wyczyść edytor.

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Utwórz nowe...